Val av ras.

Sv: Val av ras.

Ser så ut, :bump: De ska komma o hälsa på i alla fall men valet föll på oss. Hoppas brudarna här blir förälskade :D

Den slankare modellen med lite längre nos, han ser ganska elegant ut.. :p

Om det nu blir att han stannar i morgon när de kommer och hälsar på så ska jag ta bilder och lägga ut för allmän beskådan.

Jag har bilder men det är den nuvarande ägarens så jag avvaktar.

*Håll nu tummarna att det blir perfekt i morgon*

:bump:

Ah!! Är det så den typen kallas! ok... Tack för upplysning ;)

Vad har du för erfarenheter av rasen??

Gissa vad som ligger här och vräääker sig på mitt köksgolv....

:love: :love: :love:

43 kilo Am. Bulldog med ett huvud stort som en byrå.

:D

*Lycklig*

texas1.JPG

texas2.jpg

texas3.jpg

Det första han gjorde när han kom var att gå under köksbordet, ta det på ryggen och promenera iväg... :eek: Charmigt va :D

Sen efter det har han suttit i mitt knä och bitit mig i halsen, :angel:

Visat stort tålamod till katten som försökte sno hans mat, :devil:

Bekantat sig med CarmenJRT som HATAR honom fullt ut och nu..är han fullkomligt slut i rutan.

:love: I love him. :love:

Gud såå söt :)
Heter vovven något?

Kul för honom att få två egna flickvänner :D
Lycka till med honom!

Har inga erfarenheter av rasen, hardäremot läst på mycket om den.
Din hund såg dock ut som en hybrid dvs en korsning mellan typerna.
Kan rekomendera den här sidan + forumet:

http://www.abcsweden.se

det är en nystartad ambullklubb.

Hittade till sidan, mkt intressant!! :bow:

Ja han är förmodligen en Hybrid, de bildern jag såg på honom först visade en mkt slankare Texas. Det vi har här är....en mindre slankare modell :crazy: :D Men Ändå med lite längre nos, ngt jag uppskattar.

Han är superlugn och trevlig, första natten har avlöpt utan konstigheter. Mina andra, brudarna ligger ju utan att röra en fena innan jag går upp, det kan släppas en bomb, de reser sig inte förrän jag sätter mig upp i sängen, i morse när sambon skulle gå till jobb kl. 5 (!) vaknade jag av en stor blöt puss, och det var INTE från sambon :D

Vi MÅSTE köpa nytt köksbord....nu lyckades han promenera iväg med det igen :eek: :crazy: :eek:

Gud vad det känns skönt med en stor hund i huset igen :love:

Jag vet vem det är, du kan pm.a mig om du vill ha namn och tele. nummer. Hon föder upp harlekin GD och mops.

Eller hur :D

Har precis provat hur många tennisbollar han kan ha i munnen utan att det syns, 2 är svaret...hoppas han inte provar med katterna :crazy: :angel:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 962
Hundavel & Ras Japp. En rasväljartråd! ;) Har för tillfället två JRTC-russllar, men eftersom gammeltanten är 13,5 år och den yngre förmågan, som är 2...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 628
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 636
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar