konstigaste blandningen....

Sv: konstigaste blandningen....

Haha, jag tänkte just skriva om de två labraxer som jag träffat! De såg verkligen ut som missfoster :o . Labbehuvud och kropp, men korta taxben.

Det hade mormor en... Han hade taxrygg, mellanting mellan labbe och taxben, labbefärg, labbeöron...

Har en kompis som har en Fila Brasiljero/Dalmatiner han är ruggigt lik en Rodesian ridgeback fast svartbrun utan ridge.

Han kastrerades tidigt och har en ruskigt ambitiös ägare och är en mkt trevlig kille, MEN det är inte många av hans syskon som lever:devil:.

Gamle vovven korsning rottweiler/labrador/doberman - stor som en kalv men guda snäll och ett tvättäkta matvrak:angel:

Såg en jättegullig på Flyinge - chihuahua/pekines -bedårande:love: valp och det var nog inte en enda som såg den som inte smälte och baravar tvugna att klappa den

Apo

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 470
Senast: Calmiche
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 354
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 668
Senast: sandrafors
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 586
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar