För tillfället är det som smärtar mest att han sitter och är lycklig i vår lägenhet med henne.. och mig har han blockerat och baktalat för att rädda sig själv. Jag förstår verkligen inte..
Tror du att han på riktigt är så himla lycklig? Tror få är förunnade att kunna gå ur ett längre förhållande utan att må dåligt av det, även om man inte längre har känslor för sin partner. Han visade ju inga tecken heller på att känslorna förändrats förrän allt uppdagades..
Spela lycklig kan han ju alltid, men även deras förhållande har ju fått en rätt skakig början och de allra flesta brukar sånt här sitta kvar hos även om dom stannar hos partnern ett tag.
Jag förstår att det är svårt att se nu, men du och den andra tjejen är dom stora vinnarna i detta. Ni är fria att kunna träffa nån som kan ge allt det där på riktigt. En nystart helt enkelt.
Sörj, det kommer bli bättre med tiden. 1 månad är ju ingen tid ens vid ett vanligt uppbrott, att bli förd bakom ljuset på sånt här vis tar tid att komma över. Det vore konstigt om allt kändes bra efter 1 månad.