Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart att du är ledsen! Du är ju chock, och säkert sörjer du det du trodde att ni hade tillsammans. Hur känns det nu för dig nu? Har du lyckats med att börja omorganisera tankarna lite bort från den initiala overklighetskänslan?
Som sagt, säg till om det är något du behöver hjälp med. Buke har ett stort och brett kontaktnät och många har stor erfarenhet av att slåss (och vinna!) mot myndighetssverige så du inte ska behöva tänka på försörjning och boende.
Vad du behöver är tid att bearbeta och sörja och vara ursinnig på ärkearslet! Har du en vän/familj du kan bo hos/umgås med som kan stötta?
Just nu ska du inte tänka på något annat än att läka dig själv. Bli arg, bli förbannad, gråt och kräks ut allt han gjort mot dig.
Kramar
Gör det! Det skulle säkert hjälpa andra också.Jag känner att jag vill göra något. Typ skriva en artikel eller en bok och tjäna pengar på aset. Hade inte kunnat knopa ihop den här historien ens i min vildaste fantasi.
Hur går man till väga då? Skickar mejl till olika tidningar och berättar sin historia?Gör det! Det skulle säkert hjälpa andra också.
Jag vet inte tyvärr, men någon annan kanske kommer med tips (pingar @Miran ).Hur går man till väga då? Skickar mejl till olika tidningar och berättar sin historia?
Så otroligt sorglig historia ni har delatNej jag får liksom inte ihop det. Jag kan inte förstå det han har gjort, det är så overkligt. Hur kan detta monstret och min kille vara samma person?
Hur kan den här överjävliga personen vara samma människa som jag var tillsammans med. Han var den första jag pratade med på morgonen och den sista innan jag somnade. Han gick upp mitt i natten och värmde handdukar när jag hade mensverk och hängde söta lappar på dörren så att jag inte skulle glömma min lunch. En gång när jag hade en dålig dag ringde han helt plötsligt på min dörr och hade köpt mina favoritkakor, bara för att muntra upp mig. Hur kan samma människa ljuga och bedra så fruktansvärt.. jag förstår det inte. Min första reaktion är ju att skriva till honom, men han finns inte. Det känns lite som om han dött.
Skriv ihop storyn i en bok.Jag känner att jag vill göra något. Typ skriva en artikel eller en bok och tjäna pengar på aset. Hade inte kunnat knopa ihop den här historien ens i min vildaste fantasi.
Det måste kännas helt sjukt!Nej jag får liksom inte ihop det. Jag kan inte förstå det han har gjort, det är så overkligt. Hur kan detta monstret och min kille vara samma person?
Hur kan den här överjävliga personen vara samma människa som jag var tillsammans med. Han var den första jag pratade med på morgonen och den sista innan jag somnade. Han gick upp mitt i natten och värmde handdukar när jag hade mensverk och hängde söta lappar på dörren så att jag inte skulle glömma min lunch. En gång när jag hade en dålig dag ringde han helt plötsligt på min dörr och hade köpt mina favoritkakor, bara för att muntra upp mig. Hur kan samma människa ljuga och bedra så fruktansvärt.. jag förstår det inte. Min första reaktion är ju att skriva till honom, men han finns inte. Det känns lite som om han dött.
Så otroligt sorglig historia ni har delat
På något konstigt sätt kan jag inte låta bli att tycka synd om killen, han måste vara sjuk för att göra något sånt här, det är också sorgligt.
Det låter som om han har älskat och brytt sig om dig när ni träffades
(På ett väldigt konstigt vis)
Ingen skulle klara av att spela så, under så lång tid.
Den killen mår inte braDet är så jag måste tänka. Att han har älskat mig så mycket han var kapabel till, men att han inte har en normal människas kapacitet att älska. Att tänka att han gjorde det fullt medveten det känns helt sjukt. Och jag kan inte förstå att han skulle vara så otroligt bra skådespelare, herregud han får ju Leonardo att se ut som en nybörjare. För hur kan man annars se någon i ögonen och kalla mig sin livs kärlek när han hade två andra flickvänner..
Innan han skulle flytta bröt han ihop en dag. Han ringde mig på jobbet och lät helt förstörd och ville att jag skulle komma dit. Så jag kastade mig iväg och han var helt nedbruten med svullna, röda ögon och bara låg och grät i min famn i flera timmar. Han sa att det va över flytten och sen grät han över att han inte förtjänade mig. Sa att jag var för bra för honom, att han var rädd att han skulle såra mig i London och förstöra mitt liv. Att han ville ge mig allt och förändra mitt liv så som jag förändrats han och hur mycket han älskade mig.
Jag tror det kan ha varit ändå gången hans riktiga jag kom ut. Så förstörd som han var kan man inte fejka. Men tror inte att han grät över mig längre..
Hans uppväxt och hur han mår spelar noll roll. Han har ett ansvar för sina handlingar ändå, att leta "ursäkter" är ingen idé och får bara @lovely_piff att gräva ner sig i fel saker. Hon funderar säkert tillräckligt på det redan.Den killen mår inte bra
Hurdan uppväxt har han haft, vet du något om hans familj hur dom är?
Om du sprider förtal och hat om den killen, då gör du bara dig själv illa i längden
Trots allt, delade ni något fint tillsammans, du älskade ju honom (och han dig)
Att han har ljugit och bedragit, har säkerligen inget att göra med känslorna han har haft för dig
Du har tolkat hans känslor för dig, helt rätt
Börja inte tveka om ditt eget omdöme och personkännedom
Känslorna ni har haft har varit sanna
(Det är vad jag tror)
Känslan av att han dött tror jag är rätt och bra. Det har han ju, den person du kände. Den finns inte mer.Nej jag får liksom inte ihop det. Jag kan inte förstå det han har gjort, det är så overkligt. Hur kan detta monstret och min kille vara samma person?
Jag säger bara, att sprida hat och förtal om en människa en har älskat och som uppenbarligen är sjukHans uppväxt och hur han mår spelar noll roll. Han har ett ansvar för sina handlingar ändå, att leta "ursäkter" är ingen idé och får bara @lovely_piff att gräva ner sig i fel saker. Hon funderar säkert tillräckligt på det redan.
Jag säger bara, att sprida hat och förtal om en människa en har älskat och som uppenbarligen är sjuk
Kommer inte att få TS att må bättre
Nja, jag tror inte någon mår bra av att hata, särskilt inte om hatet kommer från sviken kärlekEller också är det precis vad det gör.
Nja, jag tror inte någon mår bra av att hata, särskilt inte om hatet kommer från sviken kärlek
Det lämnar bara en sur eftersmak