Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev också grundlurad av en person och för mig tog det ett halvår att sluta må fysiskt dåligt över personen. Ett år att komma över honom. Ännu längre tid att våga lita på någon igen...Hur lång tid tog det för dig att känna nånting annat än konstant smärta?
Jag minns inte riktigt, det här var 10 år sen. Men jag tycker fortfarande att det är obehagligt när hans fb kommer som vänförslag eller så... Han förstörde mycket av min tillit till andra människor, och det tog mig 6 år att ta mig ur de kronofogdeskulder han satt mig i.@Ninnurur
Hur lång tid tog det för dig att känna nånting annat än konstant smärta?
Oh goodie. Då vet jag vad jag har att se fram emot.Jag blev också grundlurad av en person och för mig tog det ett halvår att sluta må fysiskt dåligt över personen. Ett år att komma över honom. Ännu längre tid att våga lita på någon igen...
Det kan hända att du är långt mycket starkare än jag var, jag mådde rätt shitty generellt då.Oh goodie. Då vet jag vad jag har att se fram emot.
Hur länge var den personen i ditt liv innan det hände?
Åh herregud.. Det problemet har jag som tur var inte. Om man ska se något positivt så bjöd han ju mig på resor, middagar och massa fina presenter. Jag har sparat pengar på att vara tillsammans med honom. Frågade hon stackaren i Spanien om han gjorde samma med henne, och hon sa att han bjöd henne aldrig på något. Men som det kommit fram så var han inte alls lika gullig emot henne. Vi bråkade ju aldrig, dom bråkade väldigt ofta för att hon var svartsjuk och misstänksam.Jag minns inte riktigt, det här var 10 år sen. Men jag tycker fortfarande att det är obehagligt när hans fb kommer som vänförslag eller så... Han förstörde mycket av min tillit till andra människor, och det tog mig 6 år att ta mig ur de kronofogdeskulder han satt mig i.
Så läskigt jävla manipulerande och planerande! Mitt förhållande var ju innan fb kommit iaf. Men det var strax efter att han inte kom hem till mig 25årsdag som jag i känslomässig uttömning blev medlem här på buke, så det är väl det enda positiva som kom ur soppan jag undrar dock fortfarande vad han sa till sin familj egentligen...Åh herregud.. Det problemet har jag som tur var inte. Om man ska se något positivt så bjöd han ju mig på resor, middagar och massa fina presenter. Jag har sparat pengar på att vara tillsammans med honom. Frågade hon stackaren i Spanien om han gjorde samma med henne, och hon sa att han bjöd henne aldrig på något. Men som det kommit fram så var han inte alls lika gullig emot henne. Vi bråkade ju aldrig, dom bråkade väldigt ofta för att hon var svartsjuk och misstänksam.
En grej han säkert tyckte var fantastiskt roligt var att han visade henne sina tjejkompisar han hade här, så att hon skulle slippa oroa sig över vilka han umgicks med. Då hade han tagit upp min facebook sida och presenterat mig som en i tjejgänget som dom umgicks med. För att skulle någon säga något om mig så hade han ju redan lagt grunden för den lögnen..
Men herregud. Vilken skitskalle.Det kan hända att du är långt mycket starkare än jag var, jag mådde rätt shitty generellt då.
Hade inte alls haft personen i mitt liv lika länge som du. Men i mitt fall var det mer "dramatiskt" (om du förstår hur jag menar), jag blev lurad att tro att personen svävade i livsfara. Det gjorde han inte, det var bara nåt stört spel för att få mig att stanna.
Jag hade dock inte gett upp nåt för honom och levde väldigt självständigt, vilket så klart gjorde det långt lättare för mig än vad det är för dig i din situation.
Verkligen. Orkar inte ens gå in på det men han var verkligen på riktigt helt störd.Men herregud. Vilken skitskalle.
Alltså fy fan vilken människa. Jag blir så jävla arg. Vilken TUR att du fick reda på hur han egentligen är så att du kan få ut honom ur ditt liv!! Och kom ihåg - det ligger inte alls på dig, de här människorna är världsmästare på att bete sig såhär!!När jag fick reda på första flickvännen så skrev han att han gjorde det på grund av min sjukdom. Att han verkligen försökte stötta mig men inte orkade längre. Jävla skithög.
Ja nej men gud, det ska du ju absolut inte göra!Känns ändå fel på något sätt att hänga ut namn och info i tråden.
Det kanske är samma kille?Verkligen. Orkar inte ens gå in på det men han var verkligen på riktigt helt störd.
Alltså fy fan vilken människa. Jag blir så jävla arg. Vilken TUR att du fick reda på hur han egentligen är så att du kan få ut honom ur ditt liv!! Och kom ihåg - det ligger inte alls på dig, de här människorna är världsmästare på att bete sig såhär!!
Alltså jag blir SÅ nyfiken på om min partner vet vem han är. Vet inte om du minns men min kille kommer ju från ett ställe som ligger jättenära där din kille kommer från.