Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Måste bara få dela med mig en bild av min knasiga hund. Detta är tydligen en helt ny sovställning han har kommit på. Ser förbaskat...
2
Svar
31
· Visningar
2 856
Senast: heylan
·
S
Övr. Hund Min hund satte i halsen idag. Och jag trodde han skulle dö framför ögonen på mig. :cry: Han harklade och hostade länge men de kom...
Svar
3
· Visningar
1 445
Senast: SomethingCorporate
·
Övr. Hund Ni med omplaceringar. Känner ni till deras historia eller är den helt okänd? Känner ni kanske till vissa delar och sen har ni dragit era...
2
Svar
23
· Visningar
1 669
Senast: Aningsfull
·
P
Övr. Hund Just det .. Är det någon mer som ska ställa ut sin valp i Malmö den 17:e? Jag ställer kusinens basset (eftersom hon anser att han lyder...
Svar
15
· Visningar
1 231
Senast: Parentesunge
·
Övr. Hund Jag har faktiskt KLIPPT min beardis nu :eek: :cry: :D Jag kan inte bestämma mig för om han blev fin eller ful. Men jag orkade verkligen...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 529
Senast: rattalskare
·
W
Övr. Hund Det talas mycket om foderstater för hästar. Hur är det med hundar då? Finns det några foderstatsprogram för hundar?
Svar
8
· Visningar
1 668
Senast: Wildty
·
Övr. Hund Är det någon som har en hund med kronisk magkatarr/tjocktarmsinflammation? Jag är lite orolig över våran hund (3-årig Golden-tik) för...
Svar
1
· Visningar
1 433
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Har funderat lite på hur man ska rätta sig efter storlekar på hundburar till bilen. Vad är det för mått man går efter? Höjden? Om jag...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Jadzia
·
Hundträning Idag så har jag och fodervovven tränad lydnad på "normalnivå" och även lite spår på lååg nivå. Det är hur kul som helst att se den...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: fjutten
·
Övr. Hund Hej! Har precis fått min hund påhoppad av en annan... Hant inte mer än ut om dörren så flög grannens okopplade schäferkorsning på min...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Benso
·
B
Övr. Hund E de bara min voffs som blir som förbytt när det snöar?? Idag har vi, jagar snöflingor :D dragit tungan i marken för att få så många...
Svar
5
· Visningar
743
Övr. Hund Jag har en blandras tik som blir 11år i Januari. Hon är som hon alltid har varit. Men nu har hon blivit lite mera kräsen på maten och...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur stor risk är det att para en tik som förlösts med kejsarsnitt tidigare? (att det blir så igen alltså)
2
Svar
20
· Visningar
2 744
Senast: Frasseoo
·
Övr. Hund Paris Hilton och Josefin Crafoord - kändisar som satt en ny trend bland unga tjejer; att köpa dvärghund. En enorm efterfrågan har...
Svar
11
· Visningar
1 538
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Så nu var det gjort. Packade in hunden i väninnans bil så styrde vi mot Karlstads Smådjurssjukhus. Minns inte hur många gånger jag varit...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: mi_os
·
Övr. Hund som jag såg när jag var ute och red härmodagen? Den såg ut som en jättestor Papillon, med vit kropp och ett brunt "rävhuvud". Svansen...
Svar
8
· Visningar
1 602
Senast: fejko
·
Övr. Hund Det som jag fruktat..:( Min hund blev attackerad av grannens pitbull..förra gången han maken in.. men inte denna gång.. Maken...
2
Svar
28
· Visningar
2 004
Senast: Qodrofenia
·
D
Övr. Hund Detta är en kolteckning av Unda Marina Mefisto. Den är gjord av Susanne Lindeborg som jobbar som djursjukvårdare på Strömsholms...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: dannilall
·
C
Övr. Hund Nyss hemkommen efter en jobbig promenad med hunden (Jack Russel/Silky Terrier). Problemet är säkert ganska vanligt, men jag vet inte...
Svar
5
· Visningar
5 410
Senast: Curly
·
D
Övr. Hund Nu vill jag ha lite synpunkter. Under våran foderlära kurs i skolan påpekade vår lärare att det finns folk som tycker att hundar endast...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 639
Senast: Doneloge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar