Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Jag har en kompis som köpt valp (rottis/schäfer). Hon är nu ca 4 månader och hon fick den för att första ägaren blev allergisk och kunde...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Benso
·
K
Övr. Hund Jag antar att de allra flesta här är emot "slit-och-släng-avel", och knepiga blandningar... Känns som om vi är många som är eniga om att...
2
Svar
20
· Visningar
1 746
Senast: karlsson
·
Övr. Hund Nu ska jag strax åka till veterinären med Mulle. Var precis ute med honom så mötte vi grannens lösa hund, en stor sak.. Skrek till...
Svar
19
· Visningar
1 198
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Fast han kanske har det lika bra, om inte bättre, där han är nu... R.I.P Sam Länk...
2
Svar
34
· Visningar
2 121
L
Övr. Hund måste fråga .. är det ngn som har en katt som sällskap till hunden? Eller rättare sagt som har både hund o katt där de är glada för...
Svar
11
· Visningar
6 887
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Jag är en sådan här hopplös "erfarenhetåterkopplare". Jag tycker om att analysera och fundera över resultat och planera inför nya...
2
Svar
26
· Visningar
1 862
Senast: Meibla
·
C
Övr. Hund Då jag fått fler och fler indikationer på att hundarna inte tål torrfodret, inte ens dyrt och fint, samt sett hur ovanligt det är...
2
Svar
20
· Visningar
2 176
Senast: Sol
·
Övr. Hund Funderar på en sak, orkar inte läsa igenom mina böcker så jag frågar här. Idag så fick 2 av mina hundar känna på eltråden till...
Svar
5
· Visningar
1 347
Senast: Marre.N
·
S
Övr. Hund Önskar lite tips på lämplig hundras när det nu snart är dax att utöka familjen med hund. Känns som jag har kört fast lite i mitt eget...
2
Svar
26
· Visningar
2 171
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu har provresultaten kommit. Focus har någon bakteri i blodet så de ska göra en biopsi. Är det någon här som gjort det? :crazy:
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: dannilall
·
K
Övr. Hund Jag måste också klämma in lite skryt...:o Men träningen går så vansinnigt bra nu att jag är SUPERMOTIVERAD.:banana: Har världens...
Svar
18
· Visningar
1 141
Senast: Dean
·
Övr. Hund Sambon knäppte en bild på mig och min darling när vi låg i feber båda två förra veckan, inklämda i soffan. Vad gillar ni stilen på...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: GaurdianAngel
·
S
Övr. Hund hej! Har en tik som är 8 mån snart, hon började löpa för första gången för tre dagar sedan.. märkte att det kom lite blod i sängen...
Svar
4
· Visningar
6 745
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Jag har inte kunnat få en bättre Nanny till Freddy :) Om Freddy gör ngt "förbjudet".. hittar en papperstuss att tugga på tex.. vips...
Svar
9
· Visningar
785
Övr. Hund Nu ska jag alldeles strax åka och hämta en liten vovve till! Ska bli så skoj att äntligen få hem henne. Har ju varit med från när de...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: falukorw
·
I
Övr. Hund Vad har ni för åsikter om gatuhundar? Alltså om utländska gatuhundar som folk på lagligt (!) sätt tar till Sverige? Är lite nyfiken...
2
Svar
34
· Visningar
2 680
Övr. Hund Vid halv sju-tiden i kväll smällde vår dalmatiner i sig en stooor påse med lösgodis. Han passade på medan vi var iväg och hyrde film. Nu...
Svar
19
· Visningar
18 759
C
Övr. Hund Min hund är en galning *Brrrr* :rofl: Han älskar att bada och simma... Fattar han inte att det är vinter...
2
Svar
20
· Visningar
1 907
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Min lilla vovve lider ju av allsköns allergier, vilket inte syns på henne, men hon kan periodvis klia sig en hel del. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: CeciliaW
·
B
Övr. Hund Hur läser man det?? Finns ju kunnigt folk här så då tänkte jag att ni kanske vet :D Ja har tittat på olika kennel sidor å då står...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Benso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama