Vad ångrar ni?

Sv: Vad ångrar ni?

Jo det skulle jag allt vilja. Men jag tror inte att du vill träffa oss just nu :angel: Vi har nån smitta här på hundarna. Veterinärbesök på G. Har tid i morgon. *blä*

Nä tack, då står jag gärna över. Lycka till i morgon. Hoppas det inte är något allvarligt!

Jag återkommer om det :) Det är inte så farligt. De har fått nån slags ohyra bara! Så det ska väl kunna avhjälpas rätt så enkelt...

Finns det något ni ångrar att ni gjorde, eller inte gjorde med er hund?

*skrytvarning*;) Men nej, faktiskt inte vad jag kan komma på.:confused:

Vad gjorde du bra och är riktigt nöjd med?

Jag är riktigt nöjd med lydnaden. Har fått kämpa med vissa delar, och han är säkert ingen jättelättränad hund nu heller egentligen, men det är jag inte helt medveten om eftersom jag inte är van annat.:D Det är förstås roligt att höra när andra säger det. *stolt*
Min hund är tydligen inte så enkel som jag tror enligt andra.:D

Jag ångrar djupt att jag inte gick valpkurs med Douglas, antagligen hade han ändå varit hundilsken men det hade kanske inte varit lika mycket som det är nu.
Trots olika lydnadskurser, problemhundskurser m.m. så är min golden otroligt rädd för andra stora hundar pga att två labradorer attackerade honom TVÅ ggr när han var valp. Båda gångerna var han lös och jag var en bit bort, så han litar inte fullt än på att jag "räddar" honom om det kommer en annan hund.Men han är mycket bättre än han var förut i alla fall.

Men jag är mycket stolt över att Douglas är en sån suverän spårhund; på första spårkursen sa t.o.m kursledaren att det var fusk för de andra att han var med.

Mvh Anna o Douglas

Jag ångrar att jag inte drog på henne som fan när hon var valp. Det har resulterat i rätt dåligt eget driv nu när hon är vuxen.

Det jag ångrar mest med Mulle är att jag inte tog honom och stack från exet innan det hann gå så långt som det gick.

Det jag är mest nöjd med, är nog att jag kan ha honom bland folk igen utan att han gör utfall mot allt och alla.

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 936
Senast: Sesca
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 792
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 552
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar