Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund ...att visa en vinterbild på min mammas tokiga goldentik :D
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Vad kan det bero på om en hund som i normala fall är rumsren helt plötsligt börjar kissa inne? :confused: Jag skojar inte när jag...
Svar
10
· Visningar
24 358
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Denna felstavade annonsen kan väl ändå inte vara sann!!:cool: http://www.blocket.se/view/6640411.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Har tränat min kelpietik på tre år att följa med på ridturer, och nu börjar det gå riktigt bra!! Hon och hästen har bekantat sig med...
Svar
10
· Visningar
1 234
Senast: Lejonelle
·
E
Övr. Hund Hur länge kan det sitta i, hur många kurer kan krävas, kan det bli kroniskt, vad gör man åt det då? Vår lilla gosse är nu inne på sin...
Svar
7
· Visningar
3 594
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Idag var vi med Elektra på återbesök hos vet. Ögat är mycket bättre och Elektra har inga bekymmer alls längre men den nya vet. tänker...
Svar
7
· Visningar
752
Övr. Hund Vilka känslouttryck märker du hos din hund? Typ glad, arg... Fler?
2
Svar
24
· Visningar
1 710
Senast: Flickan
·
Övr. Hund Mycket kan man säga om vår ohängde tax, men han tillåter inte familjen att bli soffliggare precis. Unghunden har precis blivt "vuxen"...
Svar
2
· Visningar
1 640
Övr. Hund Förmodar att det är en hel hop som ska dit. Jag åker ner med min Irländska röda setter och ställer ut. Har ordnat med boende, men jag är...
Svar
18
· Visningar
1 566
Senast: Gumman
·
G
Övr. Hund Någon som vet mycket om rasen? De har troligen stått om den i Hundsport, någon som vet om det stämmer. Eller nämndes det bara att den...
Svar
5
· Visningar
920
·
Övr. Hund Var hittar jag en sådan? Vi måste sätta bort ena hunden eftersom han blivit opålitlig och kan bita okänt och nu även känt folk. Detta...
Svar
2
· Visningar
961
Senast: Cilva
·
E
Övr. Hund Här är min hund, vad tror ni att det är för hund, han är blandras men vad tror ni han har i sig?.
Svar
10
· Visningar
953
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Får man se era underbara blandningar?! här är mitt hjärta Tilly lill gumman
2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 519
Senast: Demon
·
R
Övr. Hund Jag har ett problem...eller det är inte jag som har problem egentligen. Nu till saken: Min sambos mamma är en sån där j*vla människa...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 562
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min hund blev illa biten av grannes hund(finns trådar om det) Nu till det kluriga..som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Behöver ha typ en midjeväska eller liknanade att ha på träningarna. Inte för stor och inte för liten, det ska få plats godis och...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu är Mulle så olycklig han bara kan bli. :( Det snöar för fullt ute, och matte är elak som tvingar honom att gå kopplad, så han inte...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Idag är mamma och pappa och tittar på våran nya valp. tyvärr kunde jag inte föla med då jag är 11 mil hemifrån=(.. Nu tilll det...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Finns det ngn här som vet mer om rasen Islänsk fårhund? Vill allra helt åka till Island, och ta med en "riktigt renrasig" hem :D Men...
Svar
12
· Visningar
2 465
·
G
Övr. Hund :angel: :angel: :angel: http://www.jokaroo.com/funnyvideos/stupiddog.html Taxen är nog inte speciellt skottberörd. :D...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: Tviggy1081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama