Alla ni med blandraser!!!

Sv: Alla ni med blandraser!!!

DSCN4465.jpg

DSCN4460.jpg

Här kommer dom igen då :) funkar det nu? :banana:

oooops...´det blidde väldigt stora bilder..och hon blundar på båda :P
men den här bilden är gör läcker :P tar med den åxå även fast dom är stora :p
DSCN4464.jpg

Senast ändrad:

heylan skrev:
Tack! :) Ja, hon e superfin! o jättetrevlig att ha o göra med..! Fasar för dagen då hon inte är med mig längre... Vad hände med din hund? Ålder? Vilka härliga öron hon hade! :love:

Astra hade en cycta i livmodern, vilket gjorde att hon inte slutade blöda efter att löpet kom igång. Gick inte att operera + att hon förlorade snabbt mkt blod. Vi fick ta bort henne akut.
Hon levde 1994-01-17 - 2003-10-25
Ja, öronen var mkt charmiga! Min lilla snutt! :bow:

*vidarebefordrar komplimangen till Zelda som viftar glatt på svansen* :)

Vicken söt vovve du har! Vad är det för blandning?!

Usch vad tråkigt... :( Skulle önska att kastrering (utan att tiken är sjuk) kunde gå på försäkringen...då skulle nog många tråkiga operationer och avlivningar kunna undvikas.

tack :) det är alaskan hysky / Vorsteh / Pointer :) en väldigt lugn hund trots hennes aktiva blandningar :p

Din hund var blan det finaste jag sett! :love: Vilken härlig uppsyn! Säg till om du behöver hundvakt. ;)

Minerva skrev:
tack :) det är alaskan hysky / Vorsteh / Pointer :) en väldigt lugn hund trots hennes aktiva blandningar :p

Åh, det är altså huskyn i henne som påminner om min "Tussie", som var korsning med husky/shäfer-stövare. När hon var valp påminde hon rätt mycket om en liten, späd shäfer men hon hade böj på svansen. Eftr hand gick det bruna över i vitt och det var då huskyn kom fram i henne. En underbar hund med ett helt enormt intellekt och egenskaper...Hon simmade under vatten, klättrade i höga träd, kupade potatis och mycket mer! Dessutom var hon kompis med ALLA, utom shäfrar som hon riktigt hatade....Efter att en shäfertik gett sig på hennes valpar.
Sen många år ligger hon begravd under en stor vildapel på en äng, som lämpligtvis kallas för "hundängen"... :p

Här kommer min lilla babie :)
Arwen's Tara, Schäfer/Rottweiler/Bernersennen

pict0450.jpg

PICT0464.jpg

PICT0028.jpg

PICT0096.jpg

PICT0100.jpg

Oh tacktack! Blir så glad när hon får komplimanger! :bump: *zeldas matte blir så stolt* :)

Hundvakt emottages alltid tacksamt! :bow: ;)

Jag är helt värdelös på det här.. hur får jag in en bild som jag har sparad på min dator?

Låter krångligt... jag har inte så mycket tid på mig just nu. Återkommer med bild på snyggingen Loco (gathund från Australien)!

Hur funkar den blandningen? Vad kräver hon för aktivering och så? *nyfiken i en strut* Hon ser himla glad och alert ut!

*zelda kastar bollen extra många gånger av glädje över de snälla orden* :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 764
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 532
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 879
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama