Konstig sovställning.

Sv: Konstig sovställning.

Läckra hundar (och bilder) alla har :D :p
Här är mitt bidrag!

sova.jpg

Snälla kom med fler sådana under bara bilder. Jag sitter här och skrattar mig fördärvad. :rofl: :rofl: :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl:
Vilka underbara hundar!:love:
måste hem och leta lite bilder jag med!!:D

giffan skrev:
Skönt att ligga på rygg!!
fiffistrckerut.jpg

Så sov min grayhound oxå men han hade alltid tungan ute och tog aldrig in den utan den blev helt torr och skrumpen. Pluss att han hade ibland även bakbenen rakt upp.

Det enda som fattades var + för ögon och han hade varit på pricken lik en tecknad död hund. :D

Konstig och konstig... Min hund ligger alltid och vräker sig på de konstigaste sätt... Har bara två bilder nu

siiirius.jpg

Bild057.jpg

*knapplån*

Zelda valp:
jul43.jpg

sep43.JPG

Zelda äldre med rolig stil:

juni143.JPG

sept1.JPG

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 770
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 863
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka