Det är nog inte meningen jag ska ha hund....

Sv: Det är nog inte meningen jag ska ha hund....

Jadzia skrev:
Jag gillar inte heller utseendet på grönisarna, inte på någon belgare alls faktiskt.

Kan bara hålla med. Gillare dem som brukshundar, men skulle aldrig köpa någon just pga deras utseende. :angel: Gillar inte belgares nos och ben. :crazy:

Jag vill enbart ha Malle för dess egenskaper, sen är utseendet ett plus. Dom är inte megasnygg men inte heller fula. Har ett praktiskt och "enkelt" utseende. Inget trimmande eller täckespåklädning under vintern.

Jadzia skrev:
Hahaha

Inte med den snipiga nosen och nerverna utanpå:devil:

Pfft.. Jag ska allt få en lugn och foglig malle :angel:

Sen tycker jag dom är fina att se på :o

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har min dotter tänkt köpa sin första egna hund, vi har nästan alltid haft hund i familjen så hundvana har hon men det är trots allt...
Svar
10
· Visningar
1 461
Senast: Sorgsen
·
Hundavel & Ras Förlåt, förlåt, förlåt. Men om man ska börja kontakta uppfödare så bör man nog börja med att välja ras. Och trubbnosexperten @dobbis får...
Svar
16
· Visningar
1 504
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Inte så vetenskapligt kanske, men nog så kul :P Man får väl ta det med en nypa salt! VÄDUREN 21 mars-20 april = impulsiv...
2
Svar
34
· Visningar
2 989
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Jaha, jag som var så säker på att det skulle bli en rottis är inte alls så säker längre. :crazy: Måste verkligen tänka igenom det här...
2
Svar
25
· Visningar
2 870
Senast: KisseNova
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar