Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om jag skulle sätta på min hund en rosa dunväst skulle han knappast
känna sig utittad, han skulle snarare njuta av att slippa kylan.
Min hund skulle inte klara av att vara utan sina kläder kalla dagar då
han inte har någonsomhelst underull.
Precis som du säger, kom på en till sak. Han skulle nog inte trivas med att gå runt och frysa och skaka som han gör då. Men jag tror inte han fattar att det är just overallen sedan som gör att han inte fryser mera.
att lägga på dom ett täcke el så för att dom fryser när det är kallt har jag inget emot men att klä upp hundarna bara för att det ska vara tycker jag inte om...
jag har en jacka till min dobbis o en till en utav dom andra hundarna.
Både fryser så dom skakar på vintrarna annars =(
den lilla har hormonproblem så när vintern kommer tappar hon all päls på ryggen o rumpan nästan så då är det bra med jacka
Kläder & Bli fin
Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär!
Men jag undrar lite...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.