Sv: kläder

Om jag skulle sätta på min hund en rosa dunväst skulle han knappast
känna sig utittad, han skulle snarare njuta av att slippa kylan.
Min hund skulle inte klara av att vara utan sina kläder kalla dagar då
han inte har någonsomhelst underull.

:rofl: åka rutchkana!

Precis som du säger, kom på en till sak. Han skulle nog inte trivas med att gå runt och frysa och skaka som han gör då. Men jag tror inte han fattar att det är just overallen sedan som gör att han inte fryser mera.

att lägga på dom ett täcke el så för att dom fryser när det är kallt har jag inget emot men att klä upp hundarna bara för att det ska vara tycker jag inte om...

jag har en jacka till min dobbis o en till en utav dom andra hundarna.

Både fryser så dom skakar på vintrarna annars =(
den lilla har hormonproblem så när vintern kommer tappar hon all päls på ryggen o rumpan nästan :( så då är det bra med jacka

Jag tycket fortfarande att det är larvigt och fel med kläder till hundar till om med på bröllop eller liknande! :mad: isch! :devil:

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 707
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 879
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 039
Senast: Snurrfian
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama