Sv: Kalla fakta
Fattar inte varför de inte kan göra något åt detta med smuggling och den där polackgubben om han nu är känd.Spärra in honom i en plastlåda utan vatten o mat,höj upp värmen i rummet till 40grader och låt han uträtta sina behov i sin lilla låda.
Gubbskrälle!!
Man kan ju hoppas att det brakar utför för alla i Sverige ( de som stödjer dessa valpfabrikerna) efter dessa programmen..Och EU borde verkligen ta tag i sina djurskydds bestämmelser en gång för alla.
Den tjejen som köpte 2 vavvor var minst sagt iq befriad helt klart!
Jo det är nog som du skriver,de vill ha det meddetsammavacasso skrev:Men är det verkligen pengar det handlar om för valpköparna?
Det tror inte jag, jag tror det handlar om att vilja HA och vilja ha det NU.
Oavsett vad det kostar, oavsett vad man får offra och ffa. vad hunden får gå igenom.
En het vara kan kosta vad 17 den vill, finns alltid (i det här fallet) Bimboidioter som kan punga upp för att de har råd.
Jag tycker att det helt enkelt ska vara straff med böter, grova böter eller fängelse för den som inte köper en svenskfödd hund, undantaget uppfödare.
Inte världens bästa regel, men det är ju hyfsat mycket lättare att komma åt en svensk bimbo som vill ha en vavva eller liknande, än idioten som smugglade in hunden med tejpade fötter.
Köparen är ju MINST lika skyldig, man kan inte säja "åh jag visste inte" eller "åh han var jättemisskött" -vadfan väntar dom sig om dom köper en hund på en parkeringsplats eller liknande av någon Pjotr?
Fattar inte varför de inte kan göra något åt detta med smuggling och den där polackgubben om han nu är känd.Spärra in honom i en plastlåda utan vatten o mat,höj upp värmen i rummet till 40grader och låt han uträtta sina behov i sin lilla låda.
Gubbskrälle!!
Man kan ju hoppas att det brakar utför för alla i Sverige ( de som stödjer dessa valpfabrikerna) efter dessa programmen..Och EU borde verkligen ta tag i sina djurskydds bestämmelser en gång för alla.
Den tjejen som köpte 2 vavvor var minst sagt iq befriad helt klart!