Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Har en väninna som är på G att skaffa ny hund o hon är tacksam för tips o råd när det gäller rasval! Hon har haft hund tidigare; en BC o...
2
Svar
25
· Visningar
1 929
K
Övr. Hund i Piteå med omnejd. *borderterrier *kastrerad hane *har kroksvans *2 år gammal *ID-märkt med örontatuering *kallas "Sigge"...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: karlsson
·
Övr. Hund Någon här som känner till rasen STABYHOUN? Tack på förhand! Pinglan
Svar
2
· Visningar
906
Övr. Hund Min dagmatte har meddelat att hon inte ids vara dagmatte längre, så nu måste jag hitta andra möjligheter. Men hur ? Hunddagis är ju helt...
Svar
1
· Visningar
1 216
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Ja inte "i" kanske men någorlunda nära. Ska till pojkvännen som bor i på söder sida om stan, vill gärna ha hundarna jäkligt trötta på...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: Krysantemum
·
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Nu hänger det över mig...min älskade hund mår inte bra och veterinären råder mig att avliva. Jag var där imorse och fick beskedet. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 500
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Jag får inte säga ful för Aliide dock, hon tycker han är söt :angel: Han är väl lite söt, även om han mest påminner om en Alien. Det...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 084
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har aldrig haft en egen hund, haft två stycken fodervärdshundar. Jag vill ha en hund som tycker om att hitta på roliga saker som...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: Tofflan
·
Övr. Hund Tittade på Americas Funniest Homevideos och blev lite upprörd :crazy: Dom startade en Goodzilla med ljud, rörlig framåt och...
Svar
7
· Visningar
918
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Jag är dagmatte åt en dalmatiner som har en jobbig ovana. Det är så att han börjar yla utomhus så fort han inte får som han vill. Dvs...
Svar
7
· Visningar
992
Senast: Heulwen
·
D
Övr. Hund Vilka vaccinationer skall en hund som är född 2001 ha? Enda vaccinationer han har fått (ev hos uppfödaren antar jag är de som han ska ha...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Gnist
·
W
Övr. Hund Jag har blivit erbjuden en carnterriervalp (gratis) som är född med krokig svans. Hur kan det påverka hunden?
Svar
5
· Visningar
16 855
Senast: Eina
·
Övr. Hund Letar efter en vuxen hund att köpa, som är van att vara själv ett par timmar. Storleken spelar egentligen ingen roll, vet ni var jag kan...
Svar
14
· Visningar
1 062
Senast: nevin
·
Övr. Hund På mycket kort tid har jag träffat ett par bruna dobberman. Jag visste inte att de kunde ha en annan färg än svart. Någon som vet hur...
2
Svar
27
· Visningar
2 286
Senast: ann80
·
Övr. Hund Glöm bort alla eventuella skryttrådar jag tidigare skrivit... För nu har myrorna i huvudet slagit runt på min hund. Igår på...
Svar
13
· Visningar
822
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Men nu behöver jag er hjälp. För ca.1månad sedan fick min familj och jag en underbar hund.Korsning amstaff,rottis och schäfer. Att de...
Svar
17
· Visningar
1 344
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Har en liten blandisflicka på 7 månader, Rottis/amstaff som gör inne. Vi är ute väldigt mycke under dygnet, och det går aldrig länge...
Svar
5
· Visningar
794
·
Övr. Hund Efter drygt tre år utan hund, är jag sedan två månader hundägare på nytt :)! Och som nybliven hundägare kan jag inte låta bli att visa...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Albatross
·
D
Övr. Hund Jag bor på en gård. Min hund går lös hela tiden. Hon förljer med mej till och från stallet, ut i hagar mm. Dock ej på ridturerna. Ni...
Svar
1
· Visningar
740
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama