Min fula blandis!

Sv: Min fula blandis!

Såhär bra kan det bli;...

tequila2.jpg

Det blir det säkert! Det där är två speciella damer ska du veta! :devil: O killar ska ju va lättare än tjejer :angel:

Dessutom har jag fyra kissar till, samt en omplceringshund (hanne) som kom som 8-åring och var känd för att jaga katter. Det funkar hur bra som helst! :D
Dom lär sig snabbt vilka katter/hundar som tillhör familjen (flocken)

Vad roligt:)
Carola är väl bara för underbar:love:

Hoppas du hittar kastrering till ett vettigt pris, jag ringde runt när vi funderade på att kastrera en av våra hundar och det var väldigt olika priser, så ring runt grann-veterinärerna kan skjilja med upp till 1500kr har jag märkt.

Hoppan nu allting går jättebra och du gör rätt i att vänta ett tag så det inte blir alllt för mycket för det lilla livet:love:

*kl*

Jättesöt juh!:love:
Hade faktiskt tänkt gissa på rottis-schäfer, men du hade juh redan skrivit ut det! :angel:
Precis den korsningen jag vill ha!

Han var ju inte ful på ett hörn! :love:
Så otroligt grann!

Aliide skrev:
Gud, jag tycker han är skitsöt! :love:

Duja :D Jag tycker han ser ut som en Alien, speciellt med de där öronen! Lovar att man kan ta emot tv1000 med dem! :D

alice skrev:
:love: Vidhåller fortfarande...otroligt fin vovve! :love:

Hupp! Omgivningen känns bekant... ;)

//Alice

Jadu, det är precis utanför vårat hus det där. :D
I morse var han dock ingen fin hund. :crazy: Han hade vart och grävt i kattlådan = hela hunden full med vitt damm! :crazy:

SessCa skrev:
Jadu, det är precis utanför vårat hus det där. :D
I morse var han dock ingen fin hund. :crazy: Han hade vart och grävt i kattlådan = hela hunden full med vitt damm! :crazy:
Åhå! Där ser man vad världen är liten....har bott i dina krokar för inte alls så länge sen. :D

Kattbajs är mums! :eek: Känner en till vovve som mer än gärna förser sig...ibland direkt från kissen. *spy-smiley*

//Alice

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka