Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Det största problemet som jag har med min vovve nu är att om han får upp vittring eller spår på någon av sina hund kompisar ute i skogen...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Bopplan
·
Övr. Hund Min hund har som många vet gjort en buköppning, kastrering, biopsi och hela kittet. Han ska äta överkokt ris och nötfärs i en vecka...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: Lintu
·
P
Övr. Hund Töm lite i din pm-låda. Går inte att pm-a dig! Syns imorgon:bump:
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Grana
·
Övr. Hund OBS:Känsliga varnas!!! http://www.sundweb.com/ Klicka på Bizarr hundkultur i spalten till vänster.
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Shettisar
·
B
Övr. Hund Efter alla trådar om lösa hundar m.m på senare tid så måste jag bara dela med mig lite av vår promenad idag. Vi är ute å går i skogen...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: aurora
·
L
Övr. Hund Till alla er som har erfarenhet av omplaceringshundar... Berätta lite hur er första tid tillsammans var, hur gammal hunden var när ni...
Svar
9
· Visningar
5 541
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Tyvärr är bilderna lite stora, vet inte hur man gör för att få dom mindre. Detta blev alltså den bästa bilden efter min lilla...
Svar
19
· Visningar
1 274
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Gör en alldeles egen dejtingtråd till inför Stora Stockholm. Jag kommer att vara där både lördag och söndag. Lördag kommer jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 506
Övr. Hund Måste man tömma dem? på hunden, vi har aldrig gjort det på våran hund som är 8 år...men han har aldrig haft nå problem heller...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: escodobe
·
H
Övr. Hund Vad är det för extra kulor som sväller upp på hanhundar när dom tex blir extra glada?
Svar
3
· Visningar
926
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Om man korsar en storpudel med en mellanpudel räknas det som blandras då?? De är ju skilda på utställning, men så gick jag in på min...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: KickiH
·
L
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,743897,00.html :cry: Jag som älskar Bullterriers! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Svar
4
· Visningar
820
Senast: sofiie
·
H
Övr. Hund Jag vill gärna ha en sån här korsning, vill inte ni?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 008
Senast: Felliin
·
Övr. Hund Jag har upplevt att det är så att blandraser ofta är friskare än renrasiga. Känner ett flertal som köpt renrasiga hunder som fått den...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
13 779
Senast: annele
·
Övr. Hund Igår var jag på stan & julshoppade lite ;) Var MYCKET folk på stan..märks att det börjar närma sig jul :p Nåja, i allafall så gick...
Svar
17
· Visningar
1 150
Senast: Morran
·
K
Övr. Hund Hur skulle ni göra??? Tog hem en hund som köparen inte kunde ha kvar efter ett par år. Det är en supersnäll kille, älskar barn, har...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund ...så känns det iaf ibland nuförtiden... Hjälp! Vet inte om det "bara" är ytterligare en trotsperiod (hon 1,5 år, blanis schäfer/bc o...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund :love: såå söta va!! hahahahahaha
2
Svar
29
· Visningar
4 442
Senast: Benso
·
Övr. Hund Hjälp! grannens hund är här, som vanligt, o ligger o sover på golvet. Helt plötsligt började hans ena framben rycka, o sen ena bakbenet...
Svar
8
· Visningar
3 388
Senast: Toya
·
G
Övr. Hund Ja min hunds dotter skulle få valpar men gick tyvärr bort i samband med kejsarsnittet som var tvunget. Endast en liten valp överlevde...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Matiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama