Buketräff på Stora Stockholm

Sv: Buketräff på Stora Stockholm

Jag är van vid att umgås med gamlingar ;) Finns inte så många i min ålder som delar mina intressen ändå :)

//E

VA???! Är du? Jag trodde du och jag var jämngamla, ungefär. Jag är närmare 20 än 40, men närmare 30 än 20. :-)

Då är jag några år äldre, men jag säger som lady_vip fast tvärtom :p Finns ingen i min ålder så jag umgås bara med yngre :rofl: (sanning med viss modifikation, men det lät lite roligare ;))

Så sant som det är sagt, har inte ens fyllt 20 :angel: Så det är inte så konstigt att jag bor hemma hos föräldrarna ;)

//E

Lånar..

Jaja, "mormor" ska ta hand om er så ni inte kommer bort i vimmlet :-)))

Tippan skrev:
Åh vad jag önskar att vi hade knappar eller nått sånt!! Då kunde det stå Buke - en symbol - och så våra nick :p
Bukeknappar - gud vilken bra idé!! :idea: Det vore ju jättekul att ha!

Själv hoppas jag att jag får möjlighet att besöka mässan på lördag, men vet inte med säkerhet än...

Vi måste vara ute i god tid så att vi hinner till en annan gång. Fast det vore ju nästan skoj att bara ha också *hi hi* Tänk att träffa nån på Konsum...;)

Jag kommer också vara där. Förmodligen är jag samlad runt Beauceronmontern :D

*lånar*

Sitter just nu och funderar på om de har lagt rottis-ringen i C-hallen i år igen. C-hallen är ju hundungdoms hall där vi har alla aktiviteter, förra året la de rottis-ringen precis i öppningen, så varje gång någon gick för nära en bur (tja, kunde vara allt från 10 meter till 2 meter) så kastade sig någon neurotisk rottis på burgallret (tänker mest på någon uppfödare som hade släpat med sig hela kenneln och uppfödningar och samlat den och det var bara ett liv hela tiden, kom de ut ås gav de sig på varandra). Vi diskuterade detta på vårt lilla Repskap och det verkar som om de med flit placerar tunga brukshundar hos hundungdom, schysst... Speciellt kul då det skränar mycket musik och snack i de högtalarna, de lär ju inte vara ännu mer lugnande att ligga i den hallen...

//E

Ååå, nu är det snart dags! Är ni laddade? :)

Ärligt talat är jag riktigt nervös inför söndagen när jag ska ställa. Jag har en massa människor som har höga förväntningar, därför känns det extra jobbigt. Jag personligen är nöjd om plutten är glad och låter domaren titta på hans tänder. :crazy:

Lycka till allesammans....!!! :bump: :bump: :bump:

Kan vi inte ha något speciellt på oss? Ett band på armen eller så som någon skrev? :D

Ne usch inte alls... Jag har vaknat med huvudvärk idag :( Fattar inte hur tidigt jag måste upp i morgon *suck*

VAD BRA ATT DU PÅMINDE!!!
Jag kör på med gult band på armen! Vänster arm!
Ska försöka ha med mig min kamera också, en Canon Eos 300D, och den kommer jag ha i handen...om jag inte hittar nåt att handla med mig hem. (Lär väl bli bara nåt grisöra eller så...)
Jag har som sagt en hund att följa vid pudlarna, nummer 60+nånting... Jobbiga ring 20, mitt i smeten i sal B... Utöver det kommer jag gå runt o se det jag hinner med...

Jag kan se sur ut, men jag ser ut så, så hälsa på!!!

Jag tror inte att jag kan skrapa fram nått gult :crazy: Kan inte komma på någonting alls... Var inte du i Malamuringen förra året? (Eller var det året innan kanske?) Är det pudel som gäller nu :p

I själva ringen var jag aldrig, men däremot helt klart i a f i närheten! Har ju Siberian Husky själv!

Var faktiskt i närheten av pudlarna redan förra året oxå...! :o
Inte min pudel - det är min svärsysters! (Superfin!)
(Min svärsysters två hundar (ena kungspudel, andra pudel/jakthund) har visat för mig att det finns jättefina invider där att hämta också...ibland... ;) )

Aha! Det är Husky du har! Jag tror att det är mitt nick som förvirrar mig...

Det är lugnt!
Ja, en liten rolig sak, som just nu är ute med snälla mamma! (Jag har typ feber o snorkranen går inte att täppa till...)
Husky är ju en jättespännande ras, så även Malamut!!! Supertrevliga hundar! Och de huskysar som var i rasvisningen nåt år var ju så otrolgit härligt lugna!!! :love: (Min tik har tyvärr lätt för sig att bli ängslig bland folk...)

Jag har bott lite för nära uppfödare av diverse draghundar för att finns någon större tjusning faktiskt. Men många är vackra med sina speciella utseenden!

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 517
Senast: Farao
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 212
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar