Snabb rapport från Stora S

Sv: Snabb rapport från Stora S

Nämen!! Jag stod nog där, med en maffig tik, blond liten tjej... Alla weimisar, utom korthårshanen hos veteranerna, som var i Stora Ringen är nära släkt med min hund, så vi håller det gärna inom familjen;)

//E

Jag måste be om ursäkt alla, men jag hade feber på lördagen, när jag var där, och jag satt mest stilla vid ring 25 (och inte 20 som jag nog skrev förut) och dessutom väldigt diskret.
Jag gick i väg från ringen två gånger innan "min" hund ställdes ut; för att köpa dricka precis i närheten och för att leta efter handlern som inte kom tillbaka i tid. (Hon kom, men ägaren fick springa de 2 första varven själv, stressad och förbannad på situationen.)
Sen var jag och handlade 4 kg Frolic från danskarna.

Efteråt var det dessutom Pudelklubbens julbord, som jag fick lite köttbullar från, innan jag äntligen kunde få åka hem. (Bror + sambo ville absolut skjutsa mig hem, så de kunde ge födelsedagspresent + julklapp.)

Jozze skrev:
Jag var där med "mina" promenadpappisar och deras ägarinna. Stod ni vid ringen någonting? Själv satt vi väldigt dåligt till, snett bakom domarbordet, och hade en beige tygbur med röda kantband, en vit och brun hane samt en svart och vit tik. :)

Såg ni oss? Såg ni oss? :bump: :D
Hmmmmm.... *tänker intensivt* Jag minns nog inte riktigt hur det såg ut där, det var så mycket folk så vi tittade mest på hundarna så jag minns nog inte riktigt vem som stod vart och så... Synd! :)

Äsch! ;)

Hanen är det väl åtminstone störst chans att du ska ha kunnat titta på; han var nämligen en av sammanlagt tre startande i veteranklassen. Kom trea... :angel: Vit med stor brun fläck på kroppen samt brunt huvud med lite bläs, och "mattöron" som hans uppödare kallar dem :love:

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 758
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 547
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 959
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka