Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Nu tycker jag att alla ni med Whippetar ska lägga in bilder på era ljuvliga vovsingar! :) Jag har i flera år velat ha en själv. Vet...
Svar
12
· Visningar
1 276
Senast: taxan
·
Övr. Hund Har ganska nyss fått hem en 3-årig kastrerad NewFoundland hane, som har bott på ett ställe där han blev ganska... eftersatt. Han har...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Shettisar
·
R
Övr. Hund min hund är juh alltid så glad så fort he kommer nån, men då idag när jag var hos en polare så kom en gubbe förbi och inte vart vi nå...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Razor
·
Övr. Hund en piggham och ett vildsvin. båda i mycket gott hull. jag var på mycket gott humör när jag kom hem från jobbet idag. det hade flutit...
2
Svar
32
· Visningar
1 950
Senast: Grana
·
Övr. Hund Intressant ämne som togs upp på ett annat hundforum. Men tyvärr låstes tråden och i mitt tycke var trådlåsaren partisk med vissa och...
Svar
1
· Visningar
1 272
Senast: Curlyhorse
·
Övr. Hund Om man ska köpa valp och ringer på en annons, vad skulle ni ställa för frågor då?
Svar
4
· Visningar
1 820
Senast: Ramona
·
G
Övr. Hund Har ju en schäfertik som alltid varit mycket stor i maten. Har krävt en del för att hålla sig i bra hull. Hon har ätit ca 18 dl MeraDog...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund Någon som har en aning om vad det kostar att göra ultraljud på hjärtat?
Svar
4
· Visningar
8 208
Senast: crazy
·
Övr. Hund Hur har ni gjort? Kan man åka och kolla på hunden och ta med den hem på samma vända? Eller hur gjorde ni?
2
Svar
26
· Visningar
4 803
Senast: ocean
·
Övr. Hund Väger min "lilla" bebis.....:eek: Jag tyckte väl att han blivit stor över ryggen..... Han är en Rottmann, ca 60 cm hög och numera...
Svar
16
· Visningar
2 434
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Jag efterlyser era erfarenheter av wachtelhund som allroundjakt- och "hemma"-hund! Fördelar? Nackdelar? Rasbundna defekter...
Svar
12
· Visningar
9 428
Senast: tezz
·
P
Övr. Hund i dag är de andra dagen som vår vovve är dålig... han har spyt och bajsat löst och i morse fanns de blod i avföringen så jag fick ringa...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 727
Senast: Pamme_Jaspin
·
D
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,737582,00.html
Svar
10
· Visningar
1 197
Senast: Doneloge
·
I
Övr. Hund Är det nån här som kan förklara hur en hund som får epilepsi har för symtom ? och om dom kan leva med det ?
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Fengur
·
Övr. Hund Stina 5 månader gammal! http://i6.photobucket.com/albums/y243/MiaLarsson/Stina008.jpg :love: :love: :love: Så nu är det...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: moonlightgarden
·
N
Övr. Hund Hej Förmodar attt de flesta som är här och har hund även har häst:bump: Det blir vanligare och vanligare i hästsverige och prata...
Svar
4
· Visningar
699
Senast: lady_vip
·
P
Övr. Hund de är så att vi har funderat på att köpa en valp.. för tyson är lite mer än ett år nu så han kan få en kompis.. är de någon som kan...
2
Svar
21
· Visningar
1 456
Senast: Pamme_Jaspin
·
P
Övr. Hund Behöver inte kommentera bilderna:)
Svar
4
· Visningar
750
Senast: sofiie
·
Övr. Hund Man borde ta reda på vad hunden äter och ge den den maten när man köpt den va?
Svar
2
· Visningar
622
S
Övr. Hund Hejsan.. Vi ska nog skaffa en foxterrier :bump: Jag behöver tips om vovven.... Och sedan behöver jag ett namn.. Det är en tik. Men...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: soffeloffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama