bortskänkes: två feta julgrisar

Sv: bortskänkes: två feta julgrisar

ööö dörren var stängd och locket hårt nerbankat. undrar om det finns fodertunnor med låsbart lock? någon som vet?

MIN mat är förbjuden och jag kan lämna tallrikar på soffbordet utan att han så mycket som petar på den, men hundmat och sopor lever farligt.

jag är ytterst tveksam till om det hade funkat med fri tillgång här. hon kanske hade klarat det, men han... det finns ingen hejd på hans aptit. så har det alltid varit. han var den hungrigaste (och alltså fetaste) valpen i kullen.

cillamuffins skrev:
ööö dörren var stängd och locket hårt nerbankat. undrar om det finns fodertunnor med låsbart lock? någon som vet?
Jag har en tunna med metallgrejer som håller fast locket, dock är det lite för effektivt, för jag får knappt upp locket ibland :crazy: Går säkert att sätta fast ett hänglås på oxå :D

Ojojoj.:rofl: :rofl:

Hur mår de små liven nu då?

När jag ser hur mycket min hunds mat sväller i skålen så undrar jag hur deras magar känner sig just nu...

jodå, loke står och sniffar vid diskbänken och minina tuggar på ett tomt märgben. så jag tror de mår bra. för bra...

men ÖÖÖRK vad det luktar! en gasmask hade inte suttit fel. kanske man skulle gå och handla sån där glade doftspray som ju inte bara döljer utan tar bort den dåliga lukten enligt reklamen. visserligen hade tillverkarna kanske inte räknat med lukter av den här kalibern, men fungerar det inte kan man alltid anklaga dem för vilseledande marknadsföring och förhoppningsvis få pengarna tillbaka.

Är han hungrig tro?:)

Kan tänka mig att det luktar.:crazy:

Min hund har alltid fått uppblött foder, sen fick vi för oss att han skulle få det torrt, och jisses vilka fisar.:eek:

Öppna fodersäckar går bra hemma hos mig. Men är det nått hål i säcken, då äter hon... Förklara det *he he* (Eftersom att hon inte gör hål själv så innebär det alltså att någon annan ohängd hund (läs syrrans) har petat hål på säcken *morr*)

cillamuffins skrev:

MIN mat är förbjuden och jag kan lämna tallrikar på soffbordet utan att han så mycket som petar på den, men hundmat och sopor lever farligt.

Jodå, det finns fodertunnor med lås. Hur har det gått? Vad har inneboende killen sagt, eller vände han i dörren? :angel:

god morgon. gissa vem som inte har fått sova utan uppehåll i natt? jag har aldrig sett en hund skita så mycket. det bara forsade ut! hur länge som helst!

min inneboende flyttade in sina saker, sedan skulle han "hjälpa en kompis att flytta" och sov över där. hmmm....

Liknande trådar

Övr. Hund Hund i trädgård med koja. Gränslös granne... Vill gärna höra med er om vad ni tycker om följande. Vår hund vistas i del av vår...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 127
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund igår hände det igen. när jag kom hem möttes jag av den här synen. en skitglad labrador som är rund som en köttbulle. obs att bilden...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 964
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Mina föräldrars hund har det senaste året ändrat sitt beteende. Första gången detta hände var förra nyår då min pappa gick den vanliga...
Svar
18
· Visningar
6 402
Senast: nybörjare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama