är så ledsen idag

Sv: är så ledsen idag

kan man få bort reservation på något viss???

Det vet jag faktiskt inte, men om man kan bevisa att hunden tex inte har något hjärtfel längre borde det ju gå? Men som sagt, jag är osäker.

Hade du bytt försäkringsbolag mellan gångerna?

ja han var dålig i mars sen bytade vi försäkring nu i oktober men mellan gångerna har han inte varit dålig

Men när du bytte, angav du ditt gamla försäkrings nummer i agria då?
Kan va så simpelt att If helt enkelt kontaktat agria som sagt att din hund vart dålig och då sätter dom väl en "spärr" på det. :confused:

Fast jag har ingen aning om hur det funkar, men jag antar att det är så.

hej jag har sakt till doom något dom måste ha kollat upp de

tänkte bara berätta attt tyson är mycket bättre i magen nu. de är inte löst längre:banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
672
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 024
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka