Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men frågan är ju om det ÄR vetet han inte tål??
Jag vet nämligen många hundar som inte vill gå upp i vikt, och som har problem med att de kliar sig, som har funkat perfekt på Hallas foder.
Även hundar med problem med magen har funkat fint på blötfodret.
Jag blandar torrfodret med det blöta.
Jag kan ju inte svara på att det är vetet som han inte tål. Ska testa fodret iaf, och se om det hjälper.
Jag har ingen plats i frysen för färskfoder, så det får bli torrfodret.
Det är ett fode rmed hör fetthalt,
Tyvärr så har jag alldeles för värdelös dator där jag sitter nu så jag kan inte säga på rak arm hur mkt fett det innehåller...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.