Sv: Oj

Jo, hon har reggat skk tidigare. Vet inte varför denna kull inte är det.

Skickar ett PM

Tror att dom inte kommer reggas förrän under 2006 med tanke på att hon ska ögonspegla föräldrarna samtidigt som kullen :)

Senast ändrad:

Till alla:
Ibland så löser sig saker o ting på ett lite oväntat sätt.
Eftersom jag nu velade med tiken så såldes hon till en annan.
Jag förstår uppfödaren, hon hade många spekulanter på tiken.
Nu har vi iallafall pratat och kommit fram till att en hanne i kullen kan passa mig.
Så, i januari kommer det hem en liten ullboll:banana:
Lovar att belamra forumet med en massa bilder:D

Tänk vad bra det blir ibland.
Nu har jag betalat handpenningen för Frilla.
I januari kommer hon hem, närmare bestämt den 8:e:bump:

Japp, bara hoppas att det går bra på flyget och att hon faktiskt får åka med som handbagage. Flygbolaget sa att det var ok att ha valpen med om inte vaäskan var större än 35*45*20. Nu är väska liite större så vi chansar på att dom inte nekar i inchekningen:crazy:

Är det inte max 8 kg dom brukar få väga som max? Jag flög med Mulle en gång när han var valp och han satt i en STOR bag, och det var inga problem. Nu vet jag ju inte vilket flygbolag hon ska åka med.. men detta var med SAS

Husdjur i kabinen
Det djur du tar med ombord får väga som mest 8 kg (18 pounds) inklusive container/bur. Buren får inte överstiga måtten 40x25x23 cm (16x10x9 tum)

Kul...:) Synd bara att föräldrarna är ½-syskon, annars hade jag nog ev köpt en valp ur den kullen också..
Gumman var och tittade på puffvalpar igårkväll efter ringträningen....

Aha, då förstår jag att telefonen inte var på:idea:
Jo, nog är det lite nära släktskap, men hundarna är bra.

Hehe, jag har Gumman på telefonen nu. Hon har tagit en puff på halvfoder:D

Vad bra att du fann en annan valp! Känner till den kenneln, L verkar ju vara bra!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 759
Senast: fixi
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 885
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har en Papillon tik på snart 12 år, hon har haft en del otur och behövt opereras 5ggr. Vi har verkligen gjort allt för henne, hennes...
Svar
17
· Visningar
2 322
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 334
Senast: calm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar