Vart hittar jag intyg för hjärta på SKK?

Sv: Vart hittar jag intyg för hjärta på SKK?

Det finns ju snurriga veterinärer med...förra gången sa de samma sak om hd intyget...men när jag kom dit så hade de dem där i allafall.:D

ahh.. men det var ju bra det iaf :)
Förhoppningsvis så hittar dom hjärtintygs papprena tills på måndag oxå ;)

*uppdaterar*

Vi valde att göra fullständig ultraljudsundersökning och allt visade sej vara helt okej-phu!Så nu har hon UA på det med!

Blanketterna sken med sin frånvaro och trots ett febrilt letande med hjälp även av veterinärerna så gick den inte att finna.Uppgifterna ligger dock inne och jag hade stamtavla och chip med mej så att jag kan uppdatera ett intyg senare...när jag nu får tag på nåt.

Den ena veterinären berättade dock att han visste att en person med gd hade haft en sådan blankett med sej...så vart sjutton är de?

Skönt att allt var bra med henne :)
Smidigast är nog trots allt att ringa SKK och be dom skicka den.

Det är nog gd klubben som har dem tror jag...veterinären hade för sej att deras logga var på intyget nämligen.Så jag ska ringa dit el maila får vi se.

aha..
Men.. när vi hade en cavalier, och skulle kolla hennes hjärta så var det på en SKK blankett som man skulle skicka in..
Det va iofs ett par år sen nu.

Idag kom blanketter från SKK...det fanns alltså ett hjärtintyg där!

aha, va skönt att dom har kommit.
Men dom fanns väl inte att skriva ut? Tycker man borde hittat dom på hemsidan i så fall :confused:

Nej jag tror inte det i allafall...men det är en typisk SKK blankett med deras logo osv....

Man kan ju undra vad det var för blankett veterinären hade fått fylla i med GD logo på?Inte ens den jag mailat till i GD klubben vet vad jag menar tydligen.

Liknande trådar

Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 213
Senast: Vicks
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 342
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 568
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama