Jag tycker det är rimligast att anta att vi inte vet, de skulle knappast avslöja något ändå.Då är det mest rimliga att anta att det bara är rykten tills man fått bevis för det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är rimligast att anta att vi inte vet, de skulle knappast avslöja något ändå.Då är det mest rimliga att anta att det bara är rykten tills man fått bevis för det.
Det är spännande faktisktDet ryktas att de har den typen av anställda.
Jag länkade tidigare till några artiklar och på hittekatts iforum där de diskuterat katter som de facto har hittats av id hundar. Vore intressant med empiriskt bevis att djurkommunikationer har hittat katter.
Mmm, men troligen är det falska rykten, men sanningen är att vi inte vet.Det är spännande faktiskt
Det är spännande faktiskt
Jag tycker det är rimligast att anta att vi inte vet, de skulle knappast avslöja något ändå.
Det är Arkiv X också...
”I want to believe” är väl en bra slogan för hela djurpratargrejen.
Jag vill också så hemskt gärna tro att nån skulle kunna kontakta min lilla katt telepatiskt, men det går inte.
Alla tror vad de tror, sanningen är dock att vi inte vet.Jag tycker att det rimligaste är att gå på det mest troliga rent logiskt.
Ingen har någonsin lyckats bevisa att telepati fungerar, alltså är det rimligaste antagandet att NASA inte har några personer med sådana förmågor anställda.
Av samma anledning är det rimligt att förkasta idéer om att ödlefolk styr oss från månen, att vädret styrs av chemtrails från flygplan osv.
Alla tror vad de tror, sanningen är dock att vi inte vet.
Vi vet att det inte finns några som helst bevis för att telepati existerar, trots att det är lätt att bevisa och hade varit något man skulle kunna ha enorm nytta av.
Vi vet inte om det finns osynliga enhörningar heller, men jag placerar den teorin i samma fack som telepati. Så länge ingen kan prestera minsta bevis anser jag att båda företeelserna är bluff.
Exakt. Det hade varit superlätt att bevisa telepati... mycket enkla experiment att designa...
Ödlor styr ju världen det är reptiler som styr jordenAlla tror vad de tror, sanningen är dock att vi inte vet.
Chemtrails tror jag inte på, vi har för god koll på luftkvalitén för att det inte skulle noteras om det gjorts systematiskt, men visst skulle man kunna använda flygplan i ont syfte och släppa ut gifter mm för att inte tala om vapen. Det görs förresten.
Ödlefolk på månen låter spännande, jag är mest nyfiken hur man kommit fram till att det är just ödlor.
Grejen är att det finns mängder av tokigheter, bland allt kan det finnas något med ett korn av sanning därför är jag öppen för att det kan finnas, sen är det i mina ögon troligare att det finns varelser av något slag på andra planeter eller folk med paranormala förmågor än intelligenta ödllor på månen. Det finns ju grader även i helvetet.
Nu har jag ju bara intensiv-hängt i flera av de här grupperna i ungefär en vecka, så det skulle kunna vara någon eller några djurpratartipsare som är aktiva just precis nu. Jag ser att admin i en av de stora grupperna (SKK-gruppen) mycket riktigt verkar plocka bort åtminstone en del av kommentarerna (men jag hinner se dem eftersom jag stundtals suttit och scrollat lite för besatt).Vilket märkligt fenomen, jag har faktiskt aldrig någonsin sett det i någon av grupperna jag är med i. Kan det vara samma användare som återkommer med samma tips i flera poster? Jag tycker det är ett superkonstigt tips att komma med och har aldrig hört talas om att det är någonting "djurmedium" pysslar med?
Det hade stört mig också.
Det låter inte riktigt sunt..Nu har jag ju bara intensiv-hängt i flera av de här grupperna i ungefär en vecka, så det skulle kunna vara någon eller några djurpratartipsare som är aktiva just precis nu. Jag ser att admin i en av de stora grupperna (SKK-gruppen) mycket riktigt verkar plocka bort åtminstone en del av kommentarerna (men jag hinner se dem eftersom jag stundtals suttit och scrollat lite för besatt).