Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

O
Övr. Hund Förlorade våran älskade lilla vän i går förmiddags!! Han blev bara 7 månader. Saknar honom så..... :cry: Varför skulle detta hända...
2
Svar
23
· Visningar
1 997
Senast: Blueeyes
·
H
Övr. Hund Hjälp! Vad ska jag göra. Min tik som är 9 månader har alltid kunnat vara lös i trädgården på dagarna själv. Tom om vi tex åker o...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: HaRLeKIn
·
C
Övr. Hund Detta är absolut ingen pik mot er som har rasen, men okunskap från min sida. Varför har man en hund som anses som kamphund. För det är...
2
Svar
24
· Visningar
2 778
Senast: mizz
·
T
Övr. Hund Jag är så stolt så jag måste bara visa!! :D Jag sydde detta täcket till min lilla vovs idag! Hans andra täcke som matte syr! *stolt*...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: taxan
·
Övr. Hund Hittar inte riktigt den information jag söker på deras hemsida, kanske ni har mer erfarenhet? Skrev ju en tråd angående Hund som hetsar...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Vi har ju fått ordentligt med snö här nere i skåne, och det är inte helt utan problem.. Min hund är en korsning mellen korthårig...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Denna var ju seriös, men har en ganska rolig felstavning :rofl: http://www.blocket.se/vi/6923727.htm?ca=23_11_s Undrar hur det kan...
2
Svar
20
· Visningar
1 749
Senast: tesora
·
G
Övr. Hund Istället för elhalsband finns i handeln några olika halsband, som ger hunden en spraydusch. Vi har misslyckats rätt rejält med vår...
2
Svar
29
· Visningar
4 231
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Min hund (en korsnings hane på snart 7 år, jag har haft honom sedan augusti) är väldigt mat glad och snor all mat som ligger inom...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 772
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Tänkte visa några bilder som jag tog på julafton faktiskt :p Här kommer dom! :banana...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Minerva
·
Övr. Hund av de senaste bilderna på min lilla (stora) plutt? :love: :love: Länk till bilderna (7 st)
Svar
14
· Visningar
875
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund Brorsans hund har inga papper, han har övertagit hunden som omplacering. Hon är öronmärkt och en Rottwailer, jag misstänker att hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 010
Senast: Lintu
·
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/6766526.htm?ca=11_s
2
Svar
37
· Visningar
2 702
Senast: Meibla
·
A
Övr. Hund är en cavalier king charles spaniel en bra förstahund? hur känner ni för att gå ut på mornarna med vovven?
Svar
12
· Visningar
1 781
Senast: fjutten
·
L
Övr. Hund Kylie's biabädd är enormt statisk, går knappt att klappa henne när hon ligger där. Nån som har tips för att få bort det? Torka med...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: LadyBlue
·
Övr. Hund Kan vi inte göra en tråd men sköna sovplatser... Här kommer två bidrag från lilla Nikita 10v gammal. Första bilden i söndags då vi...
2
Svar
26
· Visningar
2 691
Senast: Censur
·
S
Övr. Hund Jag som efter många år trodde jag kunde hund har på nytt fått mig en tankeställare. Vi har tagit in en ny hund i flocken. En omplacering...
Svar
17
· Visningar
7 300
G
Övr. Hund http://www.pudelklubben.se/forum/index.php?showtopic=4085&hl=
Svar
1
· Visningar
648
Senast: linafina
·
Övr. Hund Oavsett ras(er), *Vad är erat mål ? *Vad vill ni tillföra, med erat avelsmaterial ? *Vad gör just era hundar till bra avelshundar...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: lady_vip
·
L
Övr. Hund Har ingen anning om vad rasen heter.. Den är medelstor och rödhårig! ser nästan ut lite som en räv... är den nån som vet vad de kan va...
2
Svar
20
· Visningar
2 416
Senast: giffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar