vet ni vad denna ras heter??

Sv: vet ni vad denna ras heter??

Jag har haft tollare...
Helt underbara hundar (iaf dem jag träffat) Har lite dåligt rykte om att vara agresiva, men det tycker inte jag att de är. Kan ev ha svårt att tyda andra hundar och andra hundar kan ha svårt att tyda tollaren, där av gnabb.
Min tollare jag hade va en perfekt "bara vara hund" Jag aktiverade inte henne på någe speciellt sätt, hon va med mig i stallet hela dagarna och sov på soffan när vi var hemma. Enklare kan det inte bli.
Gillar att jobba så det är ju ett + om man har tid att aktivera dem, men så är det ju med de flesta hundar.

En behändig storlek på hund är det ju oxå...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 774
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 092
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 775
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar