Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min gamla boxer (11 i år) har fått partier under pälsen där det svullnar upp för att sen bli som klumpar i pälsen som lossnar om man...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: Texaz
·
H
Övr. Hund Våran tik som är så undebart fin pch gullig.. se bara men på en dålig dag, SPRING OCH GÖM ER! usräka mitt fula ansikte, hade...
2
Svar
30
· Visningar
2 032
Senast: Havregryn
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på denna ras! :) Vår familj har nu en rottweiler tik men när jag flyttar hemifrån funderar jag på lite andra raser...
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: Rambo
·
Övr. Hund Jag har ju precis lärt mig lägga ut bilder så här kommer några bilder på min ena hund. Morris Morris och matte tränar linförighet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 823
Senast: Ambra
·
N
Övr. Hund Hur är det med det? Är det så att man inte FÅR eller är det bara vad som rekommenderas? En 11 årig tik kanske inte är något man ens...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vi har en liten jaktlabrador som väger ca 22 kg och är 1 1/2 år gammal. Denna hund är min ögonsten!! :love: Nu är det så att jag och min...
Svar
9
· Visningar
3 574
Senast: Jaahl
·
F
Övr. Hund Vad finns det för hundraser som är mellan 20-25 cm?
Svar
10
· Visningar
1 459
M
Övr. Hund Hejsan! Har en liten tös på snart 2 år och jag har inte hittat så många blandisar mellan nakenhund och dvägpudel.. skulle vara skojj...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Miaaa
·
K
Övr. Hund när är hunden för gammal för att bli pappa..eller kan han bli det? måste man ställa ut honom?.hur gör man och vad kostar det?
Svar
11
· Visningar
1 118
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Det är väl inte riktigt så illa som det låter, men nu behöver jag era tips. Jag har en del på lut själv, men jag känner att ni nog...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 956
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Chihuahuor anföll polis LOS ANGELES. En polis i Fremont i Kalifornien blev illa biten när han angreps i tjänsten av en flock hundar...
2
Svar
26
· Visningar
1 896
Senast: kem
·
K
Övr. Hund Hur pass allvarligt tar ni på en MH-beskrivning? Tex när ni letar hund, eller överhuvudtaget bedömer en hund utifrån MH-resultatet...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 551
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Om ni såg den här hunden - skulle ni då fråga ägaren om dom inte gav hunden någon mat. Komma med antydningar om att den skulle gå av om...
Svar
15
· Visningar
3 554
Senast: Jadzia
·
G
Övr. Hund Vill börja med att säga att jag inte alls är insatt i detta med kapplöpningar. Hur kommer det att bli nu när man inte längre får...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: giffan
·
B
Övr. Hund När man utfodrar hund verkar de flest tycka att det är bekvämare och bättre att ge färdigfoder, dvs ett torrfoder som ger hela...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Vilka ska dit?? Vilken dag och ffa vilken ras ? Min egen planering är att jag ska ställa 6 hundar på Söndagen. 4 terriers och 2 jämtar...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Yeah
·
K
Övr. Hund Snacka om att jag är GLAD! :bump: Jag fick en såå härlig nyårspresent! En sprillans NY websida för mina hundar Och den är bara så...
Svar
1
· Visningar
750
Övr. Hund Lillplutten har börjat snutta på täcket, filtar och annat tuggvänligt i tyg. Han är också lite söt för när man kliar honom så kliar han...
Svar
9
· Visningar
1 166
Övr. Hund En bekanting till mig funderar på att skaffa hund och ställde en massa frågor till mig, en del kunde jag svara på tex om hur man tränar...
Svar
4
· Visningar
2 953
F
Övr. Hund TA ER TID O LÄS DETTA OM NI ÄR RÄDDA OM ERA HUNDAR! Fick detta mail o tyckte jag ville dela med mig detta till alla bukisar som har...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama