Bilder på era hundar!

Här kommer ett flertal bilder på min prins!
En riktig fotomodell :d
2866340.jpg

Snygg sovställning, eller vad säger ni?! :D
2866310.jpg

Midsommar-Simon! :love:
2866284.jpg

Stolleryck! :rofl:
2866270.jpg

/Niggi

-------------

"Iny weeny teeny weeny Shriveled little short dick man. Don't want no short dick man!"

Jag tror inte att det är så att hundar med blåa ögon oftare skulle vara döva...
Vår är det ialla fall inte, även om man ibland skulle kunna tro det :angel:

Vilken söt :love: Och roliga öron på valpbilden :D

Min kille undrar om du var i Uppsala för några veckor sen, han såg en hund som såg ut exakt som din.

näe... tror faktiskt aldrig jag varit i uppsala alls :o

men visst är hon söt... och hon hade jätte roliga öron när hon va liten.. men växte ur det som tur var.. :p

hon är nog glad nu när kameran har blivit stulen till skillnad från husse och matte ;)

Vad härligt att ha med hunden på ridturerna!!! Prövade med min för typ ett år sedan... Men han tyckte att det var mycket roligare att springa efter mötande bilar än att följa med Matte och hästen....

Hon lekte jätte mkt med en staff när hon va liten, våra grannar hade en tik som såg ut som din.. men sen fick den problem med humöret och började ogilla tikar så hon blev alltid jätte arg på mig tjej :( Min dipz blev jätte ledsen och förstod inte alls varför hon inte gillade henne längre... ;)

Åhå, vad kul :) Men tråkigt att den fick problem, vet dom varför den blev så?

Jo, det är härligt, och bra motion!

Han har stenkoll på var hon är , och viker aldrig från hennes sida :) :)
Han ser upp till henne nämligen :D
Hon nonchalerar han i stort sett alltid, tror det är därför han är så betuttad i henne ;)

det börja med att de köpte en ny hund, en pitbull hane. Sen fick staffen en ärftlig hudsjukdom och blev deprimerad.. hon orkade väl inte vara glad längra trivdes bara med deras andra hund sen. Hon ville även försvara honom mot andra hundar så då blev hon grinig :(

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 923
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Hej alla Bukefalister, då ämnet är så pass jobbigt för mig, väljer jag att vara anonym och skulle det vara någon som känner igen oss, så...
Svar
19
· Visningar
4 560
Senast: jolan
·
Hundhälsa Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Svar
19
· Visningar
1 820
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 674
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar