Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund det enda jobbiga är att få bort all snö från pälsen:smirk:
Svar
12
· Visningar
921
Senast: m_unger
·
Övr. Hund Jaha *suck* då har det pissats på pojkvännens ullmatta av ryatyp. Naturvit :crazy: . Tips någon? Jag har själv lämnat in en sån...
Svar
10
· Visningar
2 307
Senast: m_unger
·
B
Övr. Hund Boris har fått några små fläckar bakom nacken som inte syns för blotta ögat eftersom pälsen lägger sig över, men drar jag med fingret...
Svar
10
· Visningar
12 467
Senast: peachezz
·
W
Övr. Hund Vilken ras stämmer in på dessa punkter? Jag har hunderfarenhet med bla. Groenendael, St Bernhard, Jämthund, Cavalier King Charles...
Svar
7
· Visningar
1 295
Senast: sucka
·
G
Övr. Hund Någon som ger det till sina hundar? Hittar ingen info om fodret på nätet. :confused: En kompis till mig ger det till sina schäfrar...
2
Svar
29
· Visningar
2 506
Senast: LiPP
·
L
Övr. Hund Kan man registrera hund utan stamtavla? Vad kostar det? Hunden i fråga är en renrasig schäfer men uppfödarna valde att inte registrera...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund Jag har hört och läst att kastrering kan påverka pälsen på tikar. Jag undrar om det är nån här som vet hur mkt det påverkar en huskys...
Svar
9
· Visningar
3 035
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Vet att det är några stycken som sysslar med det här inne och jag behöver er hjälp. Ni ska nämligen få omvända mig:D Pga att jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 440
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Vart världens elakaste matte enligt Mulle. han fick vara hemma hos min mamma i nästan 6 timmar när jag åkte upp och hämtade sambon i...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: Meibla
·
C
Övr. Hund Här har ni vårt hemma sydda hundtäcke :) :) :) Tog en gammal täckjacksväst och klippte ut mönster på måfå i reklamtidnings papper :d...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: LiPP
·
Övr. Hund Mönster till overaller & täcken Någon som vet vart man kan få tag på det? internetsida? eller någon e-butik man kan beställa från...
Svar
11
· Visningar
1 774
Senast: Colombia_Girl
·
T
Övr. Hund ...är ju en gammal dänga som kennelklubben kört med. Och helt osant är det väl inte heller? Det är kanske bara det i tidningarna som...
Svar
15
· Visningar
914
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Har en fodertik av rasen Portugisisk Vattenhund som har utvecklat allergi. Hon har genomgått pricktest och det visade inte något. Så...
Svar
13
· Visningar
1 661
Senast: lady_vip
·
N
Övr. Hund Hej! hoppas någon kan svara på va de e för fel på vår hund, han e 9månader ungefär. Detta är andra gången det händer. =( det börjar...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har nån annan än jag en hund som blir alldeles kall om läpparna, tassarna och öronen när hunden är kissnödig? Om min hund är riktigt...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: MissAnaconda
·
Övr. Hund Antingen har min hund utvecklat ännu destruktivt beteende eller så existerar det verkligen en klåda ( och inte bara i hennes huvud). Hon...
2
Svar
22
· Visningar
5 238
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund har lite problem med det. vart registrerad man en blandras. fuderar på att skaffa min första hund och jag har verkligen ingen aning om...
Svar
13
· Visningar
2 531
Senast: scotty
·
F
Övr. Hund Japp japp, det är mina två Jack Russllar, senast i morse hjälptes de åt att jaga fram en ur vaskaskåpet....:crazy: :D Har förr inte...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: Miaaa
·
R
Övr. Hund Hej, jag har en borderterriertik på 8 månader som är svullen i kisset och inte vill äta. Ätande skulle iofs kunna bero på lite...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur tidigt BÖR man egentligen låta en hane gå i avel? Jag har fått en uppfattning att många uppfödare/ägare ägnar all sin tid åt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 113
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar