Purina Proplan

Sv: Purina Proplan

Jag jobbar ju nu, så det går nu, men vet i tusan hur det ska ordna sig sen. Halvakedemiker och djurägare går inte ihop...

Nä, har någon tips på hur jag ska få ner hennes kostnader så är de hjärtligt välkomna... Hennes sprutor måste hon ju ha, men maten är groteskt dyr. Får bo hemma hela livet och leva på mamsen ;)

//E

Aha!!!

Får man fråga med vad..?

Trodde aldrig man kunde försörja sig på dem rackarna, trodde mer på de stora fyrbenta...

//E

Mamsen är nog tyvärr det säkraste kortet, såvida du inte kan byta ut det mot pojkvänsen...

lady_vip skrev:
Aha!!!

Får man fråga med vad..?

Trodde aldrig man kunde försörja sig på dem rackarna, trodde mer på de stora fyrbenta...

//E

Är instruktör och håller kurser. Sen jobbar jag delvis på hundpensionat/dagis och hos en uppfödare. Lite alltiallo. :D Lärorikt och framförallt, jag kan ha mina hundar med mig, vilket är mitt eget villkor för att kunna ha hund.

Senast ändrad av en moderator:

Men för att göra Dig lite nyfiken, så har jag lite saker på gång. :D :p Ska bara kolla upp och se om det är praktiskt genomförbart.

Testa att ta kontakt med en uppfödare som ger purina pro plan till sina hundar, kanske kan du få det billigare via dom?

För mig går en 15kg säck lös på 350:-
Men då köper jag av en uppfödare också ;)

Pro Plan gav jag till min förra schäfer och han fungerade mycket bra på det. Jag minns dock inte att det var så dyrt men det stämmer säkert.

Om du ska byta så tycker jag du ska prova det fodret :).

Min hund åt PPP Adult under sina första 2 år och det funkade kanon.
Nu har vi bytt till doggy orginal och det funkar precis lika bra. :banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 118
Senast: tanten
·
Hundhälsa Finns det några lightfoder som håller hunden hyggligt mätt? Vampyrhunden har numera väldigt lätt för att lägga på sig och då jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 983
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 818
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Alltså, det är extremt enkelt att hantera hydrolat 😅 Jag har mitt i kylen, droppar en droppe på en möbeltass eller tops, och lägger den...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 491
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar