Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har ni något bra tips som jag kan testa på min hund? Han vill nämligen inte ta apportbocken. Jag har provat med att ha godis i en...
2
Svar
28
· Visningar
1 955
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Tiken som jag ju ansåg vara officiellt frisk iom att hon drog efter ett rådjur nu på kvällen firade lite väl häftigt.. visade sig...
Svar
16
· Visningar
8 383
Senast: crazy
·
W
Övr. Hund Vill se bilder på era hundar när dom bär på saker :D Här är min busa med en hink!
Svar
8
· Visningar
878
R
Övr. Hund Jag har nu bestämt mej för att köpa hund av en viss ras och har börjat ringa runt till uppfödare. Till min förvåning är det väldigt...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 112
Senast: Rose
·
G
Övr. Hund Nu vill jag se kort på en massa söta småhundar! Blandras eller renrasig har ingen betydelse! :smirk: Skriv gärna lite om hunden också...
2
Svar
23
· Visningar
2 980
Senast: Miiip
·
H
Övr. Hund Zelda fick följa med till Sälen i helgen o vi hade jättekul i snön! Dock var den ibland lite för djup (typ upp till höften på mig...)...
Svar
14
· Visningar
1 575
Senast: heylan
·
Övr. Hund Min hund fick flytta pga att han bet grannens unge i armen, inget allvarligt, men några stygn att sy. Pappa va lite snabbt på och en...
Svar
15
· Visningar
1 485
Senast: pewa
·
N
Övr. Hund Har bestämt mig för att göra min vovve lika känd här på buke som Aningsfulls dvärgpinscher... :angel: ;) So I give to you, the one and...
Svar
2
· Visningar
1 147
Senast: taxan
·
E
Övr. Hund Fick ett mail från en bekant nyss. "Ämne: Mycket viktigt läs detta Jag vill härmed varna för fyrverkerismällare. Inte bara att...
Svar
11
· Visningar
1 062
Senast: Lillaloppan
·
L
Övr. Hund Vad tycker ni om den tidningen?
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Gefjun
·
M
Övr. Hund var kan ja titta o köpa Basset valp vill så gärna ha en en sådan valp. mycket tacsam för svar mvh Micke
Svar
2
· Visningar
696
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund satte ihop en liten film om vår Diva :D va tycks? diva.wmv"]http://www.zippyvideos.com/2915491003120766/diva/]diva.wmv
Svar
2
· Visningar
679
Senast: _Runaway_
·
L
Övr. Hund Skulle Ni vilja måtta era hundar enligt denna länk: http://www.hundis.nu/tacke.htm Sedan PM´a måtten här plus vad ni har för ras...
Svar
5
· Visningar
1 319
Senast: LiPP
·
Övr. Hund Kolla in deras lilla kärlekstund. King är storväxt 7 månaders blandning som har ett stort hjärta av guld och han vill gärna dela med sig...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Miagi
·
C
Övr. Hund Bor i ett ganska tätt villaområde och de började smälla redan innan jul!! Tycker inte att smällare ska säljas förrän i mellandagarna. På...
Svar
11
· Visningar
976
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Det är mycket jägare här ute i skogarna nästan hela året och självklart har har dom även jakthundar som dom jagar med. När jag är ute...
2
Svar
32
· Visningar
1 886
Senast: CA
·
Övr. Hund Ska inom kort skaffa en jaktlabbe, omplaceringstik 2 år och skulle gärna vilja träna agility med henne. Och undrar därför om labbar...
2
Svar
20
· Visningar
4 317
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund ... tycker han själv, i alla fall. Han vägrar äta, står apatiskt och stirrar rakt in i väggen, går runt och piper, är allmänt rastlös...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: Shettisar
·
F
Övr. Hund min vovve ska ta bort tandsten +hon tappat en tand. bara undrar lite. hon skulle vara fastande sen dagen innan. hur går de hela...
Svar
5
· Visningar
1 309
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Finns det någon som har en smart lösning på en inomhusgrind? Som man kan fixa själv,utan att köpa de dyra som finns.
Svar
8
· Visningar
2 299
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama