Bildtråd valpar

Sv: Bildtråd valpar

De sötaste valparna är UTAN TVEKAN labradorvalpar! De är knubbiga, små, lena och underbara! De är verkligen sötast!

Även blandningen labrador/cockerspaniel är vääldigt söta, nästan lika söta som labradorvalpar:love: :love: :love:

Den sötaste rasen som valp är faktiskt jack russel terrier. Fast för mig spelar det typ ingen roll - alla valpar är söta! :love:

rotweilervalpar är det sötaste som finns!

rottweiler_puppy_nicholas.jpg

Nej det är inte min.. Tyvärr :p har jag en svartbrindle. Fast hon är fin hon också. :D Din blåa staff, kommer den från en svensk uppfödare?

Tack! :) Det bästa är att han nu är fullvuxen och bara väger 10kg, känns som att ha en liten valp - hela tiden! :love:
Är van vid större hundar..

Golden valpar är så himmla underbart söta!!!! Och jack russels är söta dem med.....

Åhå :) Jag trodde de hade längre päls, som cairnterrier ungefär. Jättefin!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 759
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar