Hur ska ni fira Nyår?

Sv: Hur ska ni fira Nyår?

Du kan ju lifta med lady_vip, när hon susar förbi värmland på vägen upp ...
Glöm inte yllesockar och långkalsongerna bara :angel:

Jag ska vara hemma.Laga lite mat och se på film kanske.Jag har ingenstans jag ska till.Bruce är cool,men det hade nog inte känts bra att lämna han ensam heller.

Jag, sambon o vovven, som upplever sitt första nyår, ska hem till kompisar ute på landet. Vovven är inte det minsta skotträdd men jag vill inte utmana ödet, bor mitt i stan så det lär smälla en hel del här hemma! Så det blir en lugn nyår på landet med god mat o dricka!
Gott Nytt År på er allihopa!!!

Det blir hemma hos några vänner, där hundarna självklart är med. De lämnas mycket sällan ensamma och än mindre på nyår. Vid 12-slaget går vi alla ut och beundrar utsikten.

*knapplån*
Det blir en väldigt lugn nyårsafton för våran del.
Sambon har jour, jag och Freddy är sjuka.

Vi äter nåt smaskens och går ut och tittar på fyrverkerierna
vid tolvslaget.
Hundarna följer med ut, Hugo är inte som andra vovvar
utan vill gärna sitta och titta på himlen han också :D
Dom har inte visat någon rädsla tidigare, men man vet
aldrig... skulle inte kunna lämna dom ensamma iaf
eftersom man aldrig kan lita på fyrverkerier och fulla människor!
Vem vet vad som kan flyga in genom fönstret? *ryser*:eek:

raderat

10 ord

Senast ändrad av en moderator:

Vi är hemma och har det lugnt och skönt och luktar på blommorna........Eller snarare äter vi en god middag (dock får hundarna vanliga maten) och sen får vovvarna ett märgben att ha när det börjar smälla. Labben bryr sig inte men lagotton har varit lite skraj ute har jag märkt.

men då plockar jag upp dig på vägen då:) Får väl börja köra idag om jag ska komma upp innan 12-slaget, här är snökaos och skåningar har total avsaknad på trafikvett i snö...

//E

Jag ska fira nyår med att festa. Mina vovvar är inte alls skotträdda. Men de lämnas med mina föräldrar hemma hos dem. Så de inte är ensamma om något skulle hända. Och så slipper någon av oss åka hem för att rasta dem och kan fira hur länge vi vill.

Jag har inte en aning om vad som händer imorgon... har åkt på en satans förkylning, så jag misstänker att jag o vovven kommer ligga hemma och glo på tv hela dagen :crazy:

Tja, jag vet inte än. Antingen stannar jag hemma och latar mig eller så går jag på fest. Det beror på hur mycket ork jag har.

Evita har i vilket fall sällskap av Tasse och ingen brukar reagera nämnvärt på raketer eller smällare. Det är heller inte troligt att det far in någon i lägenheten.

Jag och sambon tar med hundarna och åker till min bästa kompis för att fira. Det blir att dricka lite cider och ta det ganska lugnt. Hon har också två hundar så det lär bli hundtätt på vårat firande. :angel:
Sen sover vi hemma hos min mamma och pappa som bor 100 meter därifrån.

Oj, såg inte den här tråden förrän nu. Jo jag har firat som vi brukar i min familj. Vi äter räkor, ost och hummer tillsammans med bröd och körsbärstomater och kokt potatis. Sedan har vi slötittat lite på tv och tja nu finns inget att se så jag smiter ut på buke ett tag. Givetvis har vovven fått lite leverpastej som godis. Just nu sitter hon i skrubben och gömmer sig för smällarna. Där lär hon väl ligga tills det börjar avta. Lillkatten (som aldrig firat nyår förut verkar inte veta vad som försigår.) Medans den äldre har legat under soffan sedan 3 idag. *suck* När det börjar närma sig tolvslaget kommer vi att stå på balkongen och se på fyverkeriet.

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 334
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 423
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 269
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar