Sv: Ni med två hundar..
Jag har mer än två hundar men hoppas att det går bra ändå.
När jag var fyra år fick vi en hund som nu heter Rambo, och jag har många minnen av honom, och jag vet inte vad jag ska göra när han inte längre finns vid min sida. Vi har alltid haft alla hundar utomhus, förutom Rambo och han var inte van vid någon annan hund i huset. Men för 1 och ett halvt år sedan fick vi en köpte vi en annan hund, Fixa, hon på bilden, och först var det lite jobbigt tyckte han, för hon var ju en valp och skulle leka hela tiden. Och eftersom hon behövde mycket tid blev han nog ganska avundsjuk, han blev lite tjurigare och så. Men nu efter 2 år så blir han orolig när han inte vet vart hon är, visst att de ryker ihop ibland, men när man ryter till på dem slutar de, och efter en liten stund är de bästisar igen. Men Fixa hon är en liten krigare så hon försöker att bli högst i rang av dem nu, men han bryr sig inte så mycket, han tar det mest på skoj, men när han blir irriterad så säger han ifrån.
Och jag kan garentera dig att jag älskar min Rambo, men eftersom Fixa är min egen så älskar jag henne med, men Rambo är min "barndomskamrat" så jag kommer alltid att älska honom mest. ;P
Alla hundar reagerar olika på det, om det kommer en ny hund till huset, men jag tror att det går oftast bra, så jag tipsar dig om det.