Sv: Staffe!

dannilall skrev:
:love: :love: :love: Henne tycker vi om. Zingo är förälskad. Ni bor väl inte nära Växjö? Han vill leka med henne.

Antar att du menade min tik :)
Tyvärr inte, hade annars varit väldigt skoj.
Har tyvärr inet hittat någon lämplig lekkompis till Zacha sedan jag var tvungen att ta bort Emma i sommras. Så hon känenr sig lite ensamen :(

Om du vill lägga in bilder så måste du ha dem uppladdad på Nätet först... och sedan ta länken dit... svårt att förklara... kolla inne på forumet: Datorer så kan du få hjälp!

skynda nu! *nyfiken*

Grattis till ett bra val, staffarna är underbara :love: ( och ibland helt förjävliga :devil: :angel: )

Här är min ögonsten:

c0acd14b.jpg

Gud va sööt den är!!!!!!!!!!!!:love: :love: :love:

Min är lite snarlik,lite grövre och lite vitt på bringan:)

Visst är han fin :D
Man ser det inte på kortet, men han har lite vitt på bringan han med.

Är din ännu grövre..?! :eek: Iofs, han ser kanske inte så grov ut på kortet. När han ställdes så har domarna tyckt att han varit för stor och grov nämligen :D

Hur gammal är din? Valp? Vilken kennel kommer hon från?

Tack, ska framföra det till honom :) Usch, han lär bli mallig :D

Zingo är också helt underbar :love: Prickarna på magen är ju bara för charmiga! :love:

till Wicked...

Ehh..okay!..hi hi...hon ser grövre ut i alla fall:o fast det kanske är att jag blir lurad på bilden..:p Min tik var på utställning i sommras och fick bra kritik. Där sa dom inget att hon är för grov däremot för mjuk/snäll el vad man ska säga.. hon vickade ju på hela kroppen o var jätte jätte glad o pussades med domaren å så..:rofl:

Ja vet inte om man får lägga ut kennelnamn här men ja kan pm:a dig!

Kan inte jag få skicka min bild till någon som vill vara jätte jätte snäll o sätta in henne här åt mig??Jag är ingen data människa överhuvudtaget..:rofl:

Min är 1½ år...

Haha, charmigt värre :love: Låter som en toppenvovva!
Min charmknutte är ju lite för stor, han mäter hela 46 cm :eek:
Javisst, släng iväg bilden till min mail så lägger jag upp den :) : josefine.pettersson@gmail.com

Hej hopp!

nu har du hela två bilder på min donna! :love: den tredje skickar jag inte för där ser hon riktigt tjock ut! :rofl:

Tusen tack för hjälpen!:)

Ingen fara :) Hon är jättefin! Här kommer då två bilder på Casper's fina Pia:

534f1a04.jpg

f6b01713.jpg

TACK SÅÅÅÅ MYCKET!!!:bow: :bow: :bow:

Visst är hon underbar!:love: :love: hon är en sån myspys hund!!:)

:love: :love: :love:
Zingo undrar varför alla vackra damer skall bo så långt borta. Han vill så gärna pussas.

Var bor du?? :p vi får väl träffas i sommar annars om vi bor för långt ifrån varann!;)

Behöver inte vara rottweiler i bara för teckningen. Vet många renrasiga pitbulls som haft rottweilerns tanteckning. :)

:idea: :D
Just nu bor vi utanför Växjö men var vi bor till sommaren står skrivet i stjärnorna. Annars hade det varit väldigt roligt. Alla söta flickor till Zingo.:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 756
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 188
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka