Säg att jag har gjort rätt (eller fel), m.m

Sv: Säg att jag har gjort rätt (eller fel), m.m

Som FridaJ skrev så bra, så håller jag också med, jag skulle gjort som du. Vad kul att du hämtar hem henne snart. :)

Lycka till nu med din gamla dam :) :)

Svarar alla:

Tack för alla lyckönskningar! :)

Gissa vem som blev glad att få se matte igår? Det pussades och krumbuktades för fullt. Men hon såg för ynklig ut: Den lilla kraken var nästan helrakad, operationssår på buken och en gipsplatta över ena sidan av bröstkorgen - lilla vännen vad hon har varit med om. Väl hemma så var hon så exalterad att hon knappt kunde vara still. Upp och ned i säng och soffa, trots förmaning från matte. Det är lätt att glömma bort att man har ont när man är hund och lycklig över att vara hemma igen:crazy: . Men när hon väl lugnat ned sig så somnade hon gott iallafall.

Hon sover mycket, piggar till sig rejält när det vankas mat och vill helst gosa och ligga i knät där emellan.

Så jag håller tummarna för att det fortsätter att gå bra. Iofs tyckte jag att hon hade hög temp igår kväll (39 grader). Det räknas väl iofs inte som feber, men hon ligger normalt på mellan 38 och 38,5. I morse var den dock nere på 38,6. Men jag ska höra med veterinären idag vad hon har haft när hon har legat inne.

En väldigt positiv sak är att hon inte verkar reagera negativt på andra hundar än så länge!

Å, hoppas allt löser sig för er :banana:
Jättehärligt att hon är hemma, och uppenbarligen glad för det ;)

Blä får nästan tårar i ögonen av att läsa, vaddå känslig :p

Lycka till :bump:

Du tog helt rätt beslut!
Nu håller jag och mina små hundar alla tummar och tassar vi har för din hund.

Du vet gamla tanter är segare än man kan tro;)

cassina skrev:
Du tog helt rätt beslut!
Nu håller jag och mina små hundar alla tummar och tassar vi har för din hund.

Du vet gamla tanter är segare än man kan tro;)

Tackar för hållandet av tummar och tassar :) .

Men gammal tant :eek: :mad: , ptf... En 12-årig Italiensk vinthund är fortfarande blott en valp (påstår åtminstone den lilla damen som vilar ut i sin nyinköpta bädd vid mina fötter).

:D

Vad skönt att du fått hem henne!
Jag hoppas din lilla älskling blir bra snart!

Massor av krya-på-dig kramar från whipsy och vovvarna.

Lilla hjärta, jag såg din tråd just nu! Önskar önskar att allt går fortsatt bra med T....e och att hon tillfrisknar som hon ska. En stor kram till er båda från oss alla här hemma!!

/Lejonelle

*kl*
Det är alltså därför.

Jag hoppas verkligen att allt går bra för er.
Ta hand om er ordentligt och det är klart att du gjorde rätt.
Nu ska jag genast sluta att vara ego och tycka synd om mig själv för att du inte är på senior, det är väl klart du har annat att tänka på.

1000 kramar!!
//Bellapops

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 664
Senast: s957
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 047
Senast: Icfafn
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 481
Senast: Ela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama