Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund http://www.mypix.se/ShowFriend.asp?AID=JOFQQMPNOOO Har haft henne i två år nu, Daisy är cirka 5 år.. Ingen som vet eftersom hon haft...
Svar
10
· Visningar
836
Senast: agrolsy
·
L
Övr. Hund Är bara nyfiken eftersom vi har haft gråhundar innan.... Och de är ju rätt krävande men tänkte om en bordecollie var mer lr inte??
Svar
1
· Visningar
1 148
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund Har ett litet kissproblem med min lille dvärgpinscher. Han kissar inne under natten, aldrig när jag ser det eller är i närheten utan...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Morran
·
S
Övr. Hund Min Rottis tjej är nio år,i hösta strulade jag till det och glömde helt enkelt bort att betala hennes försäkring.Så nu vill jag skaffa...
Svar
4
· Visningar
4 088
O
Övr. Hund Vad av alla konstiga saker din hund har gjort skäms du mest över? Min rara lilla hund har en gång i tiden (som valp) käkat upp en...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 401
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Min hane har ett vippöra, till följd av ett blodöra för några år sedan. Det är knöggligt och buligt på sina ställen, vilket förstås gör...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Får man skriva en tråd av sentimentala skäl? Av egoistiska skäl rent av.. Om en vecka är det ett år sedan min bästa vän lämnade den...
Svar
12
· Visningar
1 226
Senast: Sandraaa
·
W
Övr. Hund Håll tummarna för att vi får köpa en!:love:
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Zlatan
·
Övr. Hund Hej. Ni kanske kommer i håg min första tråd där jag fick jätte bra ras hjälp :bow: Nu har vi hittat en uppfödare av den ras vi...
Svar
6
· Visningar
963
R
Övr. Hund ..med en liten rottisvalp som hon var hundvakt åt. Den lilla valpen var 13 veckor och min mamma har GÅTT med den längs hela stan, ca 2,5...
Svar
11
· Visningar
1 171
Övr. Hund Var tar alla mindre omplaceringshundar vägen? Jag har letat ett tag efter en vuxen omplaceringshund i "rätt" storlek och ålder (c:a 40...
Svar
8
· Visningar
5 841
Senast: Lejonelle
·
F
Övr. Hund Ofta på olika hundforum dyker frågan "Vad kan din hund?" upp, och svaren blir en rad konster och alla möjliga färdigheter. Min fråga är...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: mallan
·
Övr. Hund Mötte en dam i ett trapphus härom dagen som satt med löparskor på och lyssnade intensivt mot våningen ovanför. "Det är första gången...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: Björk
·
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av det och i så fall vad tyckte ni/hunden om det? Har en liten korsningstik (Border collie/jaktlabbe)...
Svar
4
· Visningar
2 765
Senast: _husmusen_
·
K
Övr. Hund Varför är hundar skotträdda egentligen? Jag får det inte att gå ihop, varför "ska" hunden vara rädd när det smäller? Jag menar jag får...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 896
Senast: Jadzia
·
K
  • Låst
Övr. Hund Någon som vet hur det gick i rätten? De har tydligen varit uppe i domstol idag om att de vill registrera det som en ras.
8 9 10
Svar
185
· Visningar
26 343
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Lika bra att lära lill vovven att inte dra i kopplet som valp, men hur lär jag in det? Gå i kort koppel? dra tillbaka när hon drar? Ett...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 738
Senast: randi
·
Övr. Hund Det finns en karl i stan som brukar traska runt med sina två stora hundar lösa. När han står i bankomatkö traskar hundarna runt och...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: randi
·
Övr. Hund Hejsan ! Nu skulle jag vilja ha lite tips på vad man kan lära en hund. :) Min labrador tik kan det mesta och jag har slut på idéer. Hon...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Skyman
·
Övr. Hund omplaceringsflaten ,1,5 år har haft allergiproblem,ej utredda,pga fodret.vet sa att det kunde vara spannmålet till förra ägarna.jag...
Svar
13
· Visningar
1 617
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama