Vilka hundraser har ni??

Sv: Vilka hundraser har ni??

Charmils skrev:
Åååhh vad spännande!
Har du haft kullar tidigare??
Vad mysigt med valpar :)[/QUOTE
Min mamma har haft uppfödning över 20 år på frallor
Och det är väl tänkt att jag ska ta över

Charmils skrev:
Kul!! :)
Vilken klass tävlar ni?

Båda mina tävlar klass 2. Happy har 2 pinnar i hoppklassen så förhoppningsvis kommer hon kanske upp i hopp 3 innan sommaren är slut.... ;)

Med min pojkvän fick jag en Tysk Jaktterrier på köpet. Sedan drygt ett år bor vi sambo alla tre. Min sambo jagar med honom och jag tränar lite lydnad, pussar på honom och ser till att tunnan är full med foder och att grisöronlagret är fullt! :D Det är en vovve som kräver mycket tålamod och en hel del "jädraranamma", men man kan inte annat än att älska den lille parveln! :love: :love:

/Timsetim

Jag har två Dvärgscnauzrar kvar nu men den ena av dem är 41 cm i mankhöjd vilket är mycke förstort.

Jag har tränat agility och vill komma ut på tävling men jag får se hur det blir med den saken det är bara den som är förstor som får hålla på och han är lite ouppfostrad då han bor hos min mamma rätt mycket då jag har honom med henne. då den andra har problem med benen och blåsljud på hjärtat så får inte han anstränga sig så mycket.

Sen har jag haft 4 dvärgschnauzrar tidigare och sen en grand danois och en bichon frisé.

Jag håller på att ska skaffa mig en hund till men vad det blir har jag ingen aning om idag har några förslag men ännu vet jag inte till hundra procent vad jag vill ha.

Mvh Jenny

Jag har en labradorhane (12 år) och en blandis schäfer/labrador/bordercollie (8 år)...:love:

Jag har en pitbullblandis tik :)
Vi har gått vardagslydnad och även kantarellsök.

Hade även en engelsk bulldog tik men pga av sjukodom var vi tvugna att ta bort henne i somras...

Min pappas sambo har minimal mops uppfödning.
Så jag har fått testa på att ställa ut :)

Jag har en s.k. pitbullblandistik som bara "vardagstränas" än så länge. Men jag tror det blir agility i framtiden, iaf om hon får välja ;) .

Har även en belgarhanne som förhoppningsvis ska ställas ut för första gången i februari. Sen så är planerna att träna och tävla lydnad och ev. bruks. Men han är så ung än så det är ingen brådska.

*kl*
Jag har en pitbull/staffordshire hanne som blir 3 år i Maj.
Vardagsträning pågår, om det går blir det agility senare.

Jag har en schäfer på 2,5 år. Som jag tränar lydnad med.
Ska börja spårkurs med han i mars. Det ser vi framimot han tycker det e skit kul.

Jag har inngen egen men pappa har hundar som jag brukar låna till olika kurser.

Smålandsstövare och en Hede hund

Kram

Jag har en 4,5 årig welsh springer spaniel tik .:love:

Om ca 8 veckor ska jag hämta en welsh valp :love:

hej!
jag har pyreneerhundar,amstaff,siberian husky & en pitbull.
världens goaste hundar!

Jag har en svart labradorhona som är 5 år :)

Jag har något som ser ut som en Rottweiler och det står så i reg.beviset, men ibland undrar jag om det inte är en feg och nervös collie jag fått. :confused: ;)

Hej hej.
Jag har en Basset hound :love: som heter Ebba 2.5 år hon skogsmullar med mig på mina rid och körturer. Planen är även att jag ska gå spårkurs med henne när vi hittar nått som passar. Så har jag en en finsk stövare vid namn Leia snart 11 år. Då hon var yngre och frisk tränade vi lydnad och agillity på skoj.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits
  • Spånpellets

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka