Vilka hundraser har ni??

Sv: Vilka hundraser har ni??

Jag har en Golden Retriever hane på 1 år :)

En labrador retriever på 9 år och en 7 månaders lagotto romagnolo (min första egna hund :love: ). Båda tikar.
Labben är mest sällskap, men lagotton (som främst är sällskapshund) tänker jag köra lydnad, agility och spår med (än så länge vill hon använda nosen och älskar lydnad. Agility har vi ju inte kommit så långt med då hon inte är röntgad än).

Jag har en rottweilerhanne på 5 1/2 år och en rottweilertik på 4 1/2 år. :banana: :banana: :banana:

Jag har en Grand Danoistik på snart 4 månader. Min ögonsten :love:

Hade en strh tax som tyvärr togs bort för två veckor sedan, endast 6 år gammal. Hon var helt underbar....

Jag har två Papillontikar på vardera tre år. Jag har inte haft dem så värst länge. Men nu har jag börjat fundera på att träna agility med dem. Vi har provat och båda tyckte det var jätteskoj!
De används även i avel av sin uppfödare.

Jag har 2 rottisar, en tik 4 år ,som är mamma till min 1 åriga tik .Pappan fick vi avliva för ett par månader sen . :cry: Skelletcancer men han blev iallafall 12 år min älskade Fido :love: .Och nu har jag en avkomma efter han också :love:

Senast ändrad:

Jag har en korthårig weimaraner, en jaktlabbe och en terrierkorsning (tysk jaktterrier/border terrier).

//E

Jag har en Welsh Corgi Pembroke. Och en korsning welsh Corgi Pembroke/ whippet.

Jag har en chihuahuahane på 4 år, en border/labbe korsning på 1 år och en rottweiler/golden på 10 veckor.

jag har en Japansk spets tik som är 4 år och en Jack Russel tik som 1½ år.

en flatcoated retriever tik på 4 år och ett 8 månaders flick-monster ( jack russel )

Jag och min sambo har tillsammans 3 "Pitbull blandingar"

Jag har en långhårig collie (-97) och en bearded collie (-04), båda tikar.

Jag har en chinese crested dog hairless (eller i folkmun kallad "kinesisk nakenhund") på drygt 4,5 månad.
En hane! Ursöt!

PICT8098.JPG

Ska ställa ut honom när han och jag är redo för det ;)

Jag har en liten (hmm) blandis på 6 år. Hon är engelsk jaktlabrador och hamiltonstövare.

Tränar lite lydnad och så med henne.

Jag har en dv schnauzer som heter Dana och ser ut som en fotboll (Valpar kommer om ca 2 veckor). Jag har även en labbe som följer mig vart jag går. Om 4 veckor kommer min sambos gråhunds valp.

Tjenare!

Jag har Robin, en Engelsk Setter på 5 år och Xzerrim som är 4 år och en saluki... Xzerrim flytta hem till oss första maj i år och Robin kom till oss som valp.

Robin har också gått en agilitykurs men gillade det inte :p men det har mest blivit utställningar =)

Xzerrim blev bara utställd några gånger som junior och vi kommer nog inte ställa ut honom alls...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka