Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Min belgare (tervhanne) blev halt (ett framben) vid ca 5 mån ålder. Vi gick självklart till vet. och gjorde röntgen o.s.v. . jag var...
Svar
7
· Visningar
2 081
Senast: Rose
·
Övr. Hund Jag har velat ha hund länge och tänkt mig en större hund,men eftersom vi bor i lägenhet så passar det ju bättre med en liten hund och...
Svar
13
· Visningar
2 488
Senast: MissFideli
·
O
Övr. Hund hundvalpen kastade sig över leverpastejmackan och glufsade snabbt i sig den , tro det när den inte ätit på ett dygn !. Men nu var det...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: ocean
·
Övr. Hund Min kompis har en rottweilervalp på 5 månader och han är totalt besatt vid kaninerna och marsvinen som finns i stallet! Han har varit...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Mount Never Rest
·
B
Övr. Hund hej alla hundmänniskor där ute.. Jag är ny här och jag vet inte om det redan finns en sån här tråd men jag har kollat tillbaka ända...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 844
Senast: Razor
·
Övr. Hund http://www.canis.se/bilder/wm.jpg Infon om den: "Solid drag-, tur- och spårsele från RuffWear. På ryggen finns ett handtag så att du...
Svar
1
· Visningar
1 089
Senast: Geezer
·
Övr. Hund Min tik har setts halta två gånger den senaste veckan efter lite mer motion än vanligt (den ena gången av hundvakten). Jag är nu väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 393
Senast: Shakira84
·
Övr. Hund Först och främst, kan hundar bli senila? Jag var ute med herrn i morse, tog en promenad hem till mamma och pappa och han gjorde det han...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Tramptass
·
H
Övr. Hund Hej! Nu när det är snö ute är det alltid kul att gå på långpromenader. Problemet är att var 20:e steg stannar min hund för att knaga...
Svar
15
· Visningar
1 892
Senast: hovawart
·
S
Övr. Hund Skicka goda tankar till cancergudarna att knölen som opererades bort från käkmuskeln på min tik är en godartad förändring. Det är en...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet av antiskällhalsband? Pippi är väldigt skällig när det kommer någon eller när hon hör något i...
Svar
17
· Visningar
1 651
Övr. Hund Är ju ganska nybliven hundägare, har en Springerhane på snart fem år som vi haft i ett år (omplac p g a skiljsmässa, trevlig, trygg hund...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: ako
·
Övr. Hund Våran förstagångslöpare käkar upp bindan/trosskyddet i tikskyddet :mad: , och bara på nätterna när vi sover och när hon är själv hemma...
Svar
15
· Visningar
9 549
Senast: Gumman
·
Övr. Hund Hoppas ni förstår mitt mönster annars får ni fråga så får jag försöka förklara bättre :o :D Det är mönstret till "nr 8" på bilderna...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: ylvali2
·
Övr. Hund Åkte hundspann för första ggn i mitt liv i veckan som var. va härligt det var. Mycket tåtar att hålla reda på, och vilket liv medan vi...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Hur gör ni när ni är ute och går och möter andra hundar? Och hur reagerar era hundar på mötande hundar? Mvh/Maria
2 3
Svar
42
· Visningar
4 355
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Hej. Idag så var vi hos veterinären och vaccinerade och klippte klorna. Att vaccinera var väl ok, hade förberett med munkorg då jag...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: caradan
·
Övr. Hund Har för mig att jag läst nånstans att man bör avmaska valpar när de är 6 månader gamla. Och eftersom valpen hunnit bli 7 månader så...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: Minta
·
Övr. Hund Finns de? Och vad för hundras ska man rekomendera till en person som har denna önskelista: Den kommer från en 20-årig tjej som...
2
Svar
20
· Visningar
4 132
Senast: Morran
·
W
Övr. Hund Jag och min sambo håller på att leta runt efter en passande hund till oss. Vilket visar sig vara ganska svårt. Dels eftersom det blir...
2
Svar
27
· Visningar
2 357
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar