Var bor ni hundmänniskor?????

Sv: Var bor ni hundmänniskor?????

Alexandra_W skrev:
Och jag bor i Norduppland, mitt emellan Gävle och Uppsala i princip

Vart mer exakt bor du? Bor du långt från Tierp?

(Om du inte vill skriva det här kan du väl pm:a mig?

Lillaloppan skrev:
5 st Malmö-bor! Tycker det är luktar promenad.... Hoppas allas hundar går bra med "nya bekantskaper"! Hade tyckt det varit kul att träffas och låta hundarna leka lite.

Ja har var en del malmö bor här inne :). En promenad skulle inte varit fel tycker jag.

Hejsan!
Är oxå ny här! :bump: Jag o min "lilla" vovve bor i Norrköping. Bor centralt, men har nära till parker, skog o hundrastgård där han kan busa med andra hundar.

Jag bor i Sundsvall, och skulle också vilja efterlysa promenadsällskap till mig och Harry :)

Jag bor mitt i skogen på en liten ort som heter Sorunda, det ligger mellan Nynäshamn och Södertälje. :D

ha ha segersjö tumba.. med en schäfer hane:)

Jag bor med min irländska setter tik och puff hane i Skorped utanför Örnsköldsvik.

Vi bor på landet utanför Västerås...

Ok Malmö-bor! När ska vi ut o pulsa i snön då??

Håller till ute på Mälaröarna med ett stort gäng varierande hundar, främst mina egna två lurvtuffsar! :D

När som helst! Har ni stora hundar förresten? Min plutt kan bli lite rädd för di store, i alla fall till en början.

Men ska vi ta det i snöen eller när det börjar bli finare väder?

Om du inte redan provat, så kan jag varmt rekommendera SSPKs promenader runtom i stockholm, vi har varit, som mest, 42 hundar, blandat dvärgar och mellisar. De går en gång i månaden. nästa tror jag är 19/2, och eftersom vi var i Jakobsberg sist, så är nog risken hög att vi är på södra sidan nästa gång.

Kanske skulle säga att jag bor NV om Stockholm, längs med Bålsta-pendeln.

jag och mina hundar bor i helsingborg

Liknande trådar

S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 994
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama