Hur jobbig är en valp??

Sv: Hur jobbig är en valp??

Jag försöker ju få mina föräldrar att skaffa den så att jag kan använda den sådär lagom när jag vill, kommer aldrig snubbla över en så bra golden igen.

Lycka till med valpköpet!

//E

lady_vip skrev:
Jag försöker ju få mina föräldrar att skaffa den så att jag kan använda den sådär lagom när jag vill, kommer aldrig snubbla över en så bra golden igen.

Lycka till med valpköpet!

//E

Tack!!!!!!!!!!!

Hej...jag och min kille har 1 amstaff Tik....(10 veckor) och en amstaff hane ca:1 år....Klart att det är jobbigt och ha valp..men eftersom vi har en amstaff hane så syselsätter dom varann rätt så mycket...Och Har haft många hundar i mitt liv...Valpar är jobbiga ibland.,..och sen när dom kommer in i trotsåldern..det är DRYGT :) Men Det är kul och kunna "forma" sin hund från första början...Men jag tycker att det är mest roligt och skaffa en Hundvalp...///Mia :banana:

Det är jobbigt,djävligt,jobbigare och vidrigt.Samtidigt är det hur underbart som helst när man får pussa valpmage:love: När det kommer en överlycklig liten gosig sak och bara kelar järnet med en.Hur lycklig man blir när dom lär sig saker och hur olycklig man blir när dom äter upp hemmet.Man har ena sekunden en underbar valp och nästa dad sliter ma sitt hår när dom kommer i trotsåldern.Hur underbart det är att se dom jaga löv i skogen när man bara ÄR tillsammans.

Kort sagt Förbannat jobbigt men heeelt underbart.......Det gäller att ta vara på tiden för precis som med barn så helt plötsligt så står man där med en gammal hund och undrar vart tiden tog vägen....

Jag längtar redan efter nästa hundvalp.....

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 753
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 238
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 399
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama