Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund är röntgad med detta resultat på ena höften HD:C = Slapp i leden, det är alltså inte dysplasi !! Jag tränade honom lite extra...
Svar
6
· Visningar
2 406
Senast: KING88
·
Övr. Hund Jag har en 6 årig blandras tik som i sommras skar upp sin tass ganska djupt när hon badade. Ena klon "hänger" nästan lite löst och...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Åkte ju upp till Göteborg i måndags em/kväll och fick med oss hem en supermysig greyhoundtik med kapplöpningsstam. Både fin stam och fin...
Svar
5
· Visningar
1 813
Senast: Alexandra_W
·
L
Övr. Hund Min goldenhande blev påhoppad av en argsint...- ja blandning av något slag. Han bet honom i nacken, det blev dock ingen större skada...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: Toudi
·
K
Övr. Hund Jag hade en blandras, mamma bichon frisé och pappa mellanpudel han blev över 16 år gammal. Han var den friskaste av friska hundar...
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: Grana
·
H
Övr. Hund Har er hund för sig något kul som den "tror är rätt" i någon övning/i vardagen? Alltså någonting som den har tolkat berömmet till...om...
Svar
14
· Visningar
1 243
Senast: lexi
·
A
Övr. Hund Jag har en pitbullblandis på 4 år. I sommras märkte jag att hon haltade och samtidigt kunde skrika till om man ibland busade med...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: aenglah
·
T
Övr. Hund en schäfertik försvann i går morse med en låååååååång lina efter sig:crazy: Det är polisanmält och efterlyst på radio. Vi har spårat...
2
Svar
31
· Visningar
3 599
Senast: Ceta
·
Övr. Hund På Granngården säljer dom fyllda tuggrullar, bland annat finns det tuggrullar fyllda med choklad. Min hund älskar dessa fyllda rullar...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: eldione
·
Övr. Hund Någon här på buke som har en eller känner nån som har nån? Isåfall hur dana är dom isåfall? kort på dom? Funderar skarpt på köpa en...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Anser Du att Din hund ska respektera en främmande människas nej?
2 3
Svar
43
· Visningar
2 666
Senast: SessCa
·
I
Övr. Hund den enda mannen i mitt liv; Spliffen:love:
2
Svar
25
· Visningar
1 746
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Igår vi elvatiden försvann Svante, en 4 år gammal golden retriver från deras gård. Polis kontaktades och ägarna var ute i skog och mark...
Svar
10
· Visningar
829
Senast: rattalskare
·
C
Övr. Hund Här inne? Som ni ser så har jag en o skulle kunna ha tusen till:love: Jag har börjat ställa ut lite, dom första fyra gångerna gick det...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: Cliff
·
L
Övr. Hund Vi skall ställa ut vår goldenhande nu 7 månader gammal i mars. Vi har väntat med att ställa ut honom eftersom han har ett fel i...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: linnéa
·
I
Övr. Hund Jag har med mig båda hundarna på jobbet varje dag och det fungerar bra. Ett litet problem har vi bara. Den lilla, Spliffen, tycker så...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Djuren - I människans klor utgiven av Formas Fokuserar ? Formas är en statlig myndighet. Formas Fokuserar är en pocketserie där denna...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Jadzia
·
R
Övr. Hund Äter som en stövare/ glupsk som en stövare/ utsvulten som en stövare Ligger det någon sanning i detta, är stövaren mer hungrig än...
Svar
7
· Visningar
1 761
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Tydligen så kissar alla kvarterets hanhundar vid ingången till vårat hus. Finns det nåt man kan hälla där som de inte gillar? Typ...
2
Svar
26
· Visningar
5 525
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Jag har helt tappat bort namnet på min blivande hund. Som jag åtminstone ska ha någon gång iframtiden. :) Stor långhårig hund...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama