bortsprungen hund va mer göra??!

Sv: bortsprungen hund va mer göra??!

nej, inget nytt:( räddningshunden kunde inte komma idag men i morgon kommer dom igen å då skall vi söka igenom ett annat skogs område. får väl se .. men ja undrar hur länge hon kan klara sig..

Nej, usch vad hemskt :( .

Hoppas ni hittar henne snart, och att hon mår bra !

Smilla är tillbaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:love: :cry: :D :banana:

Hon är oskadd det enda är att han har magrat av.

Hon hade kommit ner till ett hus med linan i släptåg antagligen har hon väl kommit loss.. men det är fortfarande ett mysterium.. linan ser ut som ny precis som innan hon rymde med den.... inga sår runt halsen eller på ben el tassar.. det hela är ett olöst mysterium...:confused:

Smilla har fått en näve uppblöttat torrfoder med druvsocker i skall vänta några timmar innan vi ger henne nästa näve.. Hon är så trött stackarn:crazy: Tänk vilket mirakel!!!!!!!!;) :D :) skall rusa ner å köpa en Pejl ;) kan nog va bra att ha :smirk:

Gud vilken tur att allt gick bra tillslut! :)

Vilken tur!!! Vad kul!!! Har tänkt mycket på henne...

Var ni och spårade med henne eller hon bara hade linan på sig sådär?

//E

Grattis! Nu kan alla andas ut. Kan mycket väl föreställa mig hur hemskt det har varit att inte veta var hon är och fantisera om allt otäckt som kan ha hänt.

*knapplån*

:banana: :bump: :D
Tack å lov!!!
Usch vad hesmkt det måste ha varit att bara vänta och inget veta!!!:cry: :eek:

Nej det var min mamma som skulle ut och promenera med henne och linan är ett nytt knep som vi nyss börjat med för att träna bort olaten att rymma.

Hon skulle bara ta på sig vantarna så hon satte väl linan under armen eller om de va mellan knäna. Så gör Smilla ett sånt där "panik ryck" mot skogen det var ju glashalt ute så hon lyckades ju ta sig loss med de där rycket.

Annars har vi vanligt koppel på henne men vi har ett nytt knep som vi börjat ta till med hjälp av linan.

ja fy det har vart en fruktansvärt vidrig mag känsla att inte veta om andra djur angripit henne medans hon fortfarande levde osv :crazy:

ja vi har letat efter henne i stort sett dygnet runt med hjälp av grannar och en räddningshund.

Skönt att hon är tillbaks vi undrar just vart hon har vart så länge.. om hon har suttit fast eller va som hänt för det är inga knutar på linan ..det kan ju hända att linan fastnat under en sten eller vad som helst iofs.

va skänt att hon kom hem oskadd!!!!!
GRattis eller vad man säger....!:D

Liknande trådar

M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 585
Senast: Shark
·
Övr. Hund Detta tycker jag är så oerhört pinsamt, men jag behöver verkligen lätta mitt hjärta nu och hoppas att ni inte blir allt för förnärmade...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 653
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
32 204
Senast: yennork
·
H
Övr. Hund Nimbus,vår vita Kuvasz-korsning försvann från gården strax utanför Mjöhult i natt. Det ligger 1 mil öster om Höganäs.Mitt emellan...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar