På väg in i väggen

Sv: På väg in i väggen

Hur går det med klurandet? Kommer du på någon smidig lösning för dig och hundarna?

Jag ska börja med att besöka en kompis till helgen... Så det är några dagar kvar... Kanske kanske att den "besvärliga" hunden kan få vara hos dem ett tag (jag hoppas ju att de ska vilja behålla henne...) Hon går ju utmärkt att bara ha som gårdshund för hon förvinner ingenstans. Hon letar ju heller inte upp vare sig folk eller andra hundar så hon är perfekt att ha på landet... (går inte efter vilt eller nått sånt heller så) Den andra godingen är jag fortfarande intresserad av att låna ut. Men jag måste avvakta tills efter helgen innan jag funderar mer på det.

Ok. Hoppas du kommer på något som känns bra för dig.
Du vet var jag finns om det är något..

Jepp... Jag läser raderna igen och igen...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 550
Senast: Liran
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 219
Senast: Sesca
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama