Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det någon här innee som har det? Kan ni inte pressentera den:) Min heter Fia och blir 9 år till sommaren..
Svar
2
· Visningar
945
Senast: lie
·
Övr. Hund Jag har en cavalier king charles spaniel som egentligen inte är någon ras man behöver klippa. Men då pälsen var så otroligt lång (efter...
Svar
6
· Visningar
7 281
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund En munkorg på hunden borde väl kunna förhindra tragedier där barn blir söndertuggade, katter och kaniner ihjälbitna eller hundar sargar...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 843
Senast: InsaneSpliffwizard
·
B
Övr. Hund Är det någon här som har hört talas om en sjukdom/allergi av nått slag där hunden skapar antikroppar mot något i kroppen.. I mitt fall...
Svar
0
· Visningar
1 620
Senast: Bee Sweet´s
·
L
Övr. Hund Hur går ett mentaltest till? Måste hunden vara registrerad i SBK för att få vara med? Ni som vet, berätta allt ni vet då jag är...
Svar
2
· Visningar
684
C
Övr. Hund antar att sambons hund, en 6 årig rottweiler tik har någon brist på något!!? hon fäller som tusan nu, har aldrig i hela sitt liv fällt...
Svar
10
· Visningar
876
Senast: cerrox
·
C
Övr. Hund För en stund sedan smet min hund på sex månader ut genom ytterdörren när min klant till pappa inte såg vart hon var innan han gick ut...
Svar
13
· Visningar
1 360
Senast: Tippan
·
A
Övr. Hund Min hund har fått en ny lekkamrat. En valp på ca 4 månader. Min hund är ganska precis ett år äldre. De träffas nån gång i veckan...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund unghund med tänder+ valp med tänder=trasiga halsband... jag köpte ett på mydog för 60:-,tog naturligtvis inte reda på vilken affär...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Är en spark överhuvudtaget en vettig åtgärd när två hundar slåss eller en hund har tagit ett annat djur...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 586
J
Övr. Hund Fy fan säger jag bara (Ursäkta mitt språk). Blev just vittne till en hundmisshandel. Helt öppet på gården mellan hyreshusen hade nån...
Svar
7
· Visningar
2 017
Senast: SuperTezza
·
S
Övr. Hund Jag är ny här och tänkte bara presentera mig å mina djur.... har en schäfertik på fem år och två travhästar.. tycker att det verkar...
Svar
7
· Visningar
700
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Har egentligen ingen anning om vad det är.. Så kan ni förklara för mig??:)
Svar
3
· Visningar
731
Senast: aurora
·
C
Övr. Hund Hej! Min blandis har vart dålig i magen ett bra tag nu. Han äter samam mat som vanligt och har får inte något annat att äta. Finns...
Svar
15
· Visningar
1 583
Senast: ratataa
·
Övr. Hund ... är svårt, tur min känner mig. "-Ja, det är ...liksom.... ja, flaxdelen av örat liksom... - Ja, eller så kallar vi det ytterörat...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: BeastieBabe
·
F
Övr. Hund Någon som vet vad cirkapriset ligger på? http://www.gibbon.se/archive/images/produkter/large/95/955910.jpg
Svar
5
· Visningar
2 568
Senast: Fjunet
·
L
Övr. Hund Har en golden tik på 5 år.. Sen i måndags så har jag sett när jag har varit ute på promenad att hon haltar till lite ibland på v.fram...
Svar
3
· Visningar
3 454
Senast: Javan
·
C
Övr. Hund Igår kväll blev grannens Golden attackerad av en Pitbull. Exakt hur det gick för grannens hund är oklart, men enligt en annan granne som...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 187
Senast: PIRU
·
A
Övr. Hund Jag undrar vad ni har för erfarenhet av veterinärerna i era områden. En sak som hände för två och en halv vecka sen fick mig att börja...
Svar
10
· Visningar
5 056
Senast: Stoppard
·
U
Övr. Hund Hej! Ska skaffa vovve snart, men vet inte riktigt vad jag ska välja för ras. Hunden kommer :få vara med på löparrundor dagligen, få vara...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Unichorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?