Sparka hundar?

Sv: Sparka hundar?

Stoppard skrev:
Skulle du kunna lämna en tallrik med mat som hundarna tycker om. Säga att de inte får äta av den, åka och handla två timmar och komma tillbaka och maten ligger kvar?

Jag lade ner mat till min hund och gick ner för att kolla på TV. Glömde säga varsegod och började efter kanske 60 minuter undra varför hunden stod i trappan och gnällde. Hon hade inte rört maten...

Sv: Sparka hundar?

Stoppard skrev:
Skulle du kunna lämna en tallrik med mat som hundarna tycker om. Säga att de inte får äta av den, åka och handla två timmar och komma tillbaka och maten ligger kvar?
Skulle du kunna lämna din hund på platsliggande åka en runda och komma tillbaka en timma senare och hunden ligger kvar?

Jag tror att denna diskussion handlar om att vi definierar 100% lydnad olika.

Utan problem alls med mat!

Platsliggning är mer problem om det kommer vilt inte annars.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 754
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 855
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: igbest
·
Hundhälsa Har skrivit här tidigare om min hund som fått en knöl på typ bakre hälen/knät (när jag googlar anatomin så verkar det heta typ tarsus)...
Svar
0
· Visningar
679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar