Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej alla. Är det någon som kan ge mig mycket information om dessa gulliga hunder. Hur skall Powder Puffens päls skötas, är det sådan...
Svar
8
· Visningar
1 124
Övr. Hund Jag har alltid gett mina hundar vitlökspulver i maten för att dom inte skall få fästingar på sig, det har hjälpt jättebra, visst har dom...
Svar
2
· Visningar
12 227
Senast: Rose
·
A
Övr. Hund Jag ska köpa en jack russell och funderar på att ta en hane. Mina grannar som bor ca 150m bort har tre tikar och jag undrar om ni tror...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: ny hästägare
·
G
Övr. Hund Jag har funderat på en grej... Man måste hacka/riva/mosa grönsakerna till hundar för att de inte kan smälta cellulosafiber. Det är vad...
Svar
9
· Visningar
4 882
Senast: Sol
·
Övr. Hund I senaste numret av "Vi i villa" finns vår Ridgeback-kompis Spirit med på sidan 67, utklädd till tulltjänsteman. Eftersom vi inte...
Svar
2
· Visningar
762
A
Övr. Hund Någon som vet om det kommer vara någon blandis utställning på Gotland i år??? Ville ej åka över för att prova på, tycker det blir lite...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: Meibla
·
H
Övr. Hund Jag har ern liten fråga här om min tik;) Vill inte ha en massa påhopp tack. Utan jag vill ha valpar med henne men när hon blir...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 684
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min stövare är snart 11 år och väldigt pigg och alert för sin ålder. Nu har jag dock märkt att hon börjar magra jätte mycket. Har ni nå...
Svar
5
· Visningar
879
H
Övr. Hund Hejsan! Alltid när vi kommer ut är min hund jätteivrig och drar i kopplet, då stannar jag upp tills hon tar kontakt med mig, men på en...
Svar
14
· Visningar
1 204
Senast: Javan
·
Övr. Hund Finns det någon här som har filmer från Mh beskrivningar? Jag satt och sökte här på forumet eftersom jag trodde jag hade slängt in några...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: linafina
·
G
Övr. Hund Var och en blir salig på sin tro, och jag är tämligen övertygad om att mitt sätt att förhålla mig till min hund är det rätta. Givetvis...
2
Svar
31
· Visningar
2 103
Senast: Garpen
·
E
Övr. Hund Vilka här är det som har med sig sina hundar på ridtur? Hiljaa följer med mig varje dag till stallet, att få springa med hästen är...
Svar
11
· Visningar
957
Senast: ejlin
·
L
Övr. Hund Jag har blivit helt beroende av denna underbara sida och får "spunk" om jag inte har varit ut på några timmar.:rofl: Det är helt enkelt...
Svar
10
· Visningar
826
Senast: Lazy1
·
Övr. Hund Har ni några bra förslag på namn till en hanvalp
Svar
17
· Visningar
2 045
Senast: Tie
·
Övr. Hund Såg i en annan tråd att många skrev att man ska kolla så att en hund inte har "hd-fel". Vad betyder det egentligen? // en som inte...
Svar
5
· Visningar
1 603
Senast: Red_Chili
·
G
Övr. Hund Hejsan jag har en fråga,det är så att min brukare känner sig mycket ensam och funderar på att skaffa en hund eller katt.Blir det hund...
2
Svar
21
· Visningar
8 982
Senast: Tippan
·
Y
Övr. Hund När ni åker hemifrån tar ni med er hunden eller lämnar ni den hemma? Om ni tar med den, lämnar ni den i bilen när det är vinter? Hur...
2
Svar
31
· Visningar
2 257
Senast: bladaker
·
P
Övr. Hund Är det sant att hundar (och katter med för den delen) hör sitt namn bättre om man har ett S-ljud med i det (ex. De hör Disa bättre än...
Svar
4
· Visningar
2 408
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund hej ska titta på en 2 årig omplaceringshund schäfer rottweiler på lördag. han ska vara snäll rolig charmig osv. han är kastrerad...
2
Svar
22
· Visningar
1 801
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Fick nyss ett telefonsamtal från en av mina valpköpare. Han har sålt den hunden han köpte av mig till en bekant i Ryssland och hon...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: Pooh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama